  • Data: 2009-09-26 18:22:32
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MMM pisze:
    > Właśnie zakończyłem prace nad swoim najnowszym programem do obróbki
    > zdjęć.
    > Zapraszam do strony projektu i zabawy MASZYNERIĄ oraz prezentacji
    > ciekawych sampli uzyskanych programem.

    Tsk, tsk, tsk...

    Unhandled page fault on write access to 0x0d5eb000 at address 0x4907f4
    (thread 001c), starting debugger...

    Niestety Ty albo Twój kompilator poszliście gdzieś na skróty i aplikacja
    uruchomiona pod WinE się sypie przy wczytywaniu plików :(

    A uruchamiałem pod Linuxem już takie rzeczy, jak oryginalne
    oprogramowanie do Canona czy Cywilizacja 4.