  • Data: 2011-04-09 16:56:56
    Temat: Re: MACHINERY 2.0 Natural HDR
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MMM" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3c545dcb-19c8-4f21-8949-42927313da55@27g2000yqv
    .googlegroups.com...

    W tej chwili dostępne są dwa różne programy:

    - MACHINERY HDR Effects 1.5.5 (niedługo update do 2.0)
    - MACHINERY Natural HDR 2.0

    Machinery HDR Effects (w wersji 2.0) będzie miał wszystko to co
    Natural HDR oprócz filtrów krajobrazowych z którymi nie wyrobiłem się
    czasowo w wersji 2.0. Oprócz tego HDR Effects będzie miał dodatkowe
    warstwy z efektami dzięki czemu będzie można "podkręcać" obrazki.

    Pan posiada wersję HDR Effects, dlatego uaktualnienie do Natural HDR
    nie jest dostępne.
    Update do HDR Effects 2.0 będzie w ciągu roku od zakupu klucza
    bezpłatne. Jedynie z powodów czasowych nie wypuściłem obu programów
    równocześnie.

    Czyli tak po ludzku, HDR Effects jest rozszerzoną wersją Natural HDR, albo
    odwrotnie Natural jest zubożoną wersją Effects, ale w takim razie dlaczego
    Natural jest droższy? I po jaką cholerę taki kombinowanie i tworzenie na
    silę drugiego w zasadzie identycznego programu z historią zmian zaczynającą
    sięod 2.0 (a gdzie wcześniejsze wersje?). Tylko dla dodatkowej kasy, czy
    stoją za tym jakieś inne względy?

    Pozdrawiam Przemek