  • 11. Data: 2010-01-27 13:52:12
    Temat: Re: MACHINERY 1.2 - Polski program do efektów HDR
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    l...@l...localdomain wrote:
    > Jest pewna różnica między _stopką_ zawierającą link
    > do kodu który publikuję za darmo, a _postem_ zachęcającym
    > do kupowania moich produktów.

    Nie ma żadnej różnicy. Zachęcanie do przeczytania strony, czy pobrania
    bezpłatnego produktu, to także reklama.
    Czy i w jaki sposób ktoś na tym zarabia, nie powinno mieć tutaj żadnego
    znaczenia.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 12. Data: 2010-01-27 14:03:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjpgec$ram$1@inews.gazeta.pl>,
    Sebastian Nibisz nabazgrał:

    > Nie ma żadnej różnicy. Zachęcanie do przeczytania strony, czy pobrania
    > bezpłatnego produktu, to także reklama.
    > Czy i w jaki sposób ktoś na tym zarabia, nie powinno mieć tutaj żadnego
    > znaczenia.

    Nie dostrzegasz różnicy między linkiem w stopce a zakładaniem wątku?
    Cóż, nie dojdziemy chyba do porozumienia :/

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 13. Data: 2010-01-27 14:03:42
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    > Ja akurat nie cierpię traktowania klienta domyślnie jako złodzieja.
    > A tutaj niestety mamy do czynienia z restrykcyjną licencją
    > oraz paskudnymi zabezpieczeniami. To dla mnie dość by cofnąć kredyt
    > sympatii normalnie należny rodakom.

    Co to znaczy "jak złodzieja"? Co to znaczy "paskudnymi
    zabezpieczeniami"?
    To co piszesz to dla mnie jakieś kompletne bzdury i zwykłe trollowanie.

  • 14. Data: 2010-01-27 14:10:17
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    l...@l...localdomain wrote:
    > Nie dostrzegasz różnicy między linkiem w stopce a zakładaniem wątku?
    > Cóż, nie dojdziemy chyba do porozumienia :/

    Różnica jest zasadnicza.
    Ktoś poleca swój produkt w jednym miejscu forum a Ty w każdej wiadomości.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 15. Data: 2010-01-27 14:12:42
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <7...@l...go
    oglegroups.com>,
    MMM nabazgrał:

    > Co to znaczy "jak złodzieja"? Co to znaczy "paskudnymi
    > zabezpieczeniami"?

    Czyż nie masz zabezpieczeń, które przy upgrade'ach zarówno softu jak i sprzętu
    powstrzymają program od funkcjonowania do czasu reaktywacji? Czy nie
    zastrzegasz sobie prawa do cofnięcia numeru licencyjnego ,,w razie
    wątpliwości''?

    > To co piszesz to dla mnie jakieś kompletne bzdury i zwykłe trollowanie.

    Może klikając po Twojej stronie trafiłem na cudzą licencję?

  • 16. Data: 2010-01-27 14:23:37
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Jest pewna różnica między _stopką_ zawierającą link
    > do kodu który publikuję za darmo, a _postem_ zachęcającym
    > do kupowania moich produktów.

    Chyba widzisz to, co chcesz widzieć. Autor wątku nigdzie przecież nie
    zachęca w swoim poście do kupowania czegokolwiek. Jest tylko *informacja* o
    nowej wersji i link do strony, która też nie zmusza Cię do kupowania
    czegokolwiek - jest bardzo funkcjonalna wersja demo i jest instrukcja
    obsługi programu, którą można potraktować jako małego tutoriala do HDR
    ogólnie.

    Więc nie przesadzaj, bo w przeciwieństwie do autora wątku, który wysłał
    jednego posta, zaśmieciłeś już grupę pięcioma swoimi, które dużo mniej
    wnoszą...

  • 17. Data: 2010-01-27 14:59:12
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjpi9c$4ca$1@inews.gazeta.pl>,
    Wooyek nabazgrał:

> [...]
    > czegokolwiek - jest bardzo funkcjonalna wersja demo i jest instrukcja
    > obsługi programu, którą można potraktować jako małego tutoriala do HDR

    No nie ukrywam, że napisałem pierwszego posta przez chwilową irytację
    tym, że ani nie ma wersji na mój system, ani mi się licencja nie spodobała,
    ani nie byłem w dobrym humorze przed kliknięciem w ten link.

    Kajam się - na spam* nie powinno się generalnie reagować. Ale dyskusja z tego
    wynikła jest już odrobinę interesująca.

    * - co by nie było tak właśnie postrzegam post którego jedynym celem jest
    dostarczenie linka do strony własnego komercyjnego produktu (nawet nie
    wskazał co wartego uwagi wnosi nowa wersja)

    > Więc nie przesadzaj, bo w przeciwieństwie do autora wątku, który wysłał
    > jednego posta, zaśmieciłeś już grupę pięcioma swoimi, które dużo mniej
    > wnoszą...

    To właśnie dośmieciliśmy dwa kolejne. Wydawało mi się, że właśnie dyskusja
    jest celem powstania grupy dyskusyjnej. Zbiorem przydatnych informacji będzie
    choćby dowolne wiki.

  • 18. Data: 2010-01-27 16:00:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <f...@g...goo
    glegroups.com>,
    MMM nabazgrał:
    > Pojawiła się nowa wersja 1.2 na stronie projektu.
    > www.marekduda.pl/machinery

    Tak na marginesie:

    http://www.digart.pl/zoom/2917863/index.html

    Przyjemne. W przeciwieństwie do niektórych rzeczy z demonstracji na stronie
    programu. Czym się kierowałeś przy wyborze?

  • 19. Data: 2010-01-28 10:42:41
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Nie dostrzegasz różnicy między linkiem w stopce a zakładaniem wątku?
    > Cóż, nie dojdziemy chyba do porozumienia :/

    Pal gume lrem.

    Polon

  • 20. Data: 2010-01-28 10:59:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>