  • 21. Data: 2010-01-28 11:08:42
    Temat: Re: MACHINERY 1.2 - Polski program do efektów HDR
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:8bea9bc4-bdc0-4cf8-b88d-db5b4f25025a@e37g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Przegladasz Grupe przez Google? Jezeli tak, to po nacisnieciu linku
    > Google wrzuca nas na strone
    > http://www.google.com/www.marekduda.pl/machinery.

    I tu wystarczy wykasowac "www.google.com/" i dac enter

    JD

  • 22. Data: 2010-01-29 14:58:13
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Czyż nie masz zabezpieczeń, które przy upgrade'ach zarówno softu jak i sprzętu
    > powstrzymają program od funkcjonowania do czasu reaktywacji?

    O ! to jest naprawdę wkurzający zapis licencyjny. Zakupiłem parę lat
    temu program do odszumiania Picture Cooler. Po każdej zmianie systemu
    (padnięcie dysku, albo zmiana komputera) musiałem się prosić o nowy
    klucz aktywacyjny. Za czwartym razem gościu zażądał dodatkowej opłaty bo
    taka ilość zmian systemu wydała mu się podejrzana. I bądź tu człowieku
    legalnym. Przecież na upartego mogłem sobie znaleźć cracka i byłoby po
    problemie. Ech... każde przegięcie jest niedobre.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 23. Data: 2010-01-29 19:41:11
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 29 Sty, 15:58, EMPI <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Hej !

    > O ! to jest naprawd wkurzaj cy zapis licencyjny. Zakupi em par lat
    > temu program do odszumiania Picture Cooler. Po ka dej zmianie systemu
    > (padni cie dysku, albo zmiana komputera) musia em si prosi o nowy
    > klucz aktywacyjny. Za czwartym razem go ciu za da dodatkowej op aty bo
    > taka ilo zmian systemu wyda a mu si podejrzana.

    Machinery robi automatyczną autoryzację, o nic nie trzeba prosić.
    Aktualizacje są darmowe, wszystko jest opisane w licencji, nie ma
    żadnych niespodzianek.

  • 24. Data: 2010-01-29 19:49:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <0...@b...go
    oglegroups.com>,
    MMM nabazgrał:
    > Machinery robi automatyczną autoryzację, o nic nie trzeba prosić.
    > Aktualizacje są darmowe, wszystko jest opisane w licencji, nie ma
    > żadnych niespodzianek.

    Jeszcze raz spytam: czy ta automatyczna autoryzacja wymaga kontaktu,
    nawet niech będzie automatycznego, z serwerem sprzedawcy? Licencja
    na to wskazuje, ale IIRC nie jest to napisane wprost...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 25. Data: 2010-01-30 10:03:56
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 29 Sty, 20:49, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <0...@b...go
    oglegroups.com>,
> [...]
    > nawet niech będzie automatycznego, z serwerem sprzedawcy? Licencja
    > na to wskazuje, ale IIRC nie jest to napisane wprost...

    Autoryzacja jest automatyczna, uruchamiasz program i wszystko dzieje
    się samo, trwa może ze dwie sekundy, nawet nie zdążysz zauważyć więc
    po co to bezsensowne bicie piany? Wszystko jest w licencji, jak się
    komuś nie podoba i jej nie akceptuje to nie kupuje programu. Pozwól że
    każdy sobie sam zdecyduje czy licencja mu się podoba czy nie....

  • 26. Data: 2010-01-30 13:25:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <d...@m...go
    oglegroups.com>,
    MMM nabazgrał:

    > Autoryzacja jest automatyczna, uruchamiasz program i wszystko dzieje
    > się samo, trwa może ze dwie sekundy,

    Czy to stanie się samo, jeśli nie będę miał akurat dostępu do Internetu? ;)
    Wygląda na to, że po prostu muszę uznać Twój post za odpowiedź twierdzącą.

    > nawet nie zdążysz zauważyć więc po co to bezsensowne bicie piany?

    Biciem piany nazywasz prośbę o wyjaśnienie zapisu licencji?

    > Wszystko jest w licencji, jak się
    > komuś nie podoba i jej nie akceptuje to nie kupuje programu. Pozwól że
    > każdy sobie sam zdecyduje czy licencja mu się podoba czy nie....

    Ależ ja nikomu niczego nie zabraniam. Ja tylko staram się poznać Twój
    model biznesowy, w tym to czego nie ma wprost w licencji, wraz z reakcjami
    klientów.

    A programu nie kupię z dość prozaicznej przyczyny: wymagany Windows.

  • 27. Data: 2010-01-30 13:39:55
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    > Czy to stanie się samo, jeśli nie będę miał akurat dostępu do Internetu? ;)
    > Wygląda na to, że po prostu muszę uznać Twój post za odpowiedź twierdzącą.

    W licencji jest wyraźnie napisane że do autoryzacji połączenie z
    internetem jest WYMAGANE.
    Więc zadawanie przez ciebie takich pytań jest kompletnie bez sensu i
    jest tylko zwykłym trollowaniem.

    > Biciem piany nazywasz prośbę o wyjaśnienie zapisu licencji?
    Tu nie ma czego wyjaśniać, wszystko jest napisane prostym językiem,
    zrozumiałym dla 10-latka.

    > Ależ ja nikomu niczego nie zabraniam. Ja tylko staram się poznać Twój
    > model biznesowy, w tym to czego nie ma wprost w licencji, wraz z reakcjami
    > klientów.
    To są tylko twoje kompletnie nieuzasadnione domysły, nie poparte
    absolutnie ŻADNYMI ARGUMENTAMI, które miałyby odzwierciedlenie w
    faktach.
    Wymyśliłeś sobie jakiś "model biznesowy", "reakcje klientów" i inne
    głupstwa, a fakty są takie że przy aktualizacji NIKT ZA NIC NIE MUSIAŁ
    ZAPŁACIĆ, a o konieczności autoryzacji (która wymaga połączenia)
    informuje komunikat wyświetlany przez starsze wersje programu i jest
    to również napisane w licencji uzytkownika.

    Pozdrawiam i życzę efektów w pracy z programem zamiast bicia piany i
    trollowania na forum.
    Marek

  • 28. Data: 2010-01-30 13:52:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <9...@c...goo
    glegroups.com>,
    MMM nabazgrał:
    > Więc zadawanie przez ciebie takich pytań jest kompletnie bez sensu i
    > jest tylko zwykłym trollowaniem.

    > Tu nie ma czego wyjaśniać, wszystko jest napisane prostym językiem,
    > zrozumiałym dla 10-latka.

    Ach wybacz, jestem 9-letnim trollem który złośliwie nie doczytał licencji.

    > To są tylko twoje kompletnie nieuzasadnione domysły, nie poparte
    > absolutnie ŻADNYMI ARGUMENTAMI, które miałyby odzwierciedlenie w
    > faktach.

    Czekaj, to że zadałem Ci pytanie nie ma odzwierciedlenia w faktach?
    Czy to, że nikomu niczego nie zabraniam? Czy też może nieuzasadnionym
    domysłem jest to jak postrzegam swoje intencje?

    > Wymyśliłeś sobie jakiś "model biznesowy", "reakcje klientów" i inne
    > głupstwa

    Przecież właśnie prowadzisz biznes według pewnego modelu, który
    spotyka się najwidoczniej z dobrymi reakcjami klientów. Skąd ta wściekłość
    i próby zaprzeczenia nie wiadomo czemu?

    > a fakty są takie że przy aktualizacji NIKT ZA NIC NIE MUSIAŁ
    > ZAPŁACIĆ

    Ale ja nidzie ani przez chwile niczego takiego nie sugerowałem. Ba, nawet
    nie podejrzewałem Cię o takie praktyki...

    > Pozdrawiam i życzę efektów w pracy z programem zamiast bicia piany i
    > trollowania na forum.

    Tym programem, co go jeszcze nie wydałeś na OS X? :P

  • 29. Data: 2010-01-30 14:40:09
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    > Ale ja nidzie ani przez chwile niczego takiego nie sugerowa em. Ba, nawet
    > nie podejrzewa em Ci o takie praktyki...

    Pisząc: "Ja tylko staram się poznać Twój model biznesowy, w tym to
    czego nie ma wprost w licencji", używasz sformułowania które
    niesłusznie sugeruje że coś jest ukryte, napisane "nie wprost" po to,
    żeby użytkownik nieświadomie zgodził się na coś dla siebie
    niekorzystnego. Zadajesz pytanie o rzeczy oczywiste, wyraźnie napisane
    w licencji np. o konieczność połączenia, tylko po to żeby je
    podkreślić tutaj na forum.
    Twoje posty od samego początku są wyraźnie złośliwe i nacechowane
    chęcią zrobienia złego wrażenia w okół programu, ponieważ nie
    spodobało ci się że informacja o nowej wersji została umieszczona na
    grupie i uważasz ją za spam.

    Naprawdę mam ciekawsze rzeczy do robienia niż wdawanie się w jałowe
    przepychanki i trollowe dyskusje. EOT.

  • 30. Data: 2010-02-01 09:54:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tym programem, co go jeszcze nie wydałeś na OS X? :P

    Lyknij tabletke.