  • Data: 2009-07-15 22:23:20
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 09-07-14 00:39, in article h3gd80$sl5$...@a...news.neostrada.pl,
    "Mikolaj Tutak" <mtutakanixz*net@send.no.spam> wrote:

    > Ale ja dokładnie wiem kto w moim otoczeniu i okolicy używa np. takiego
    > iPhona. Nikt kto potrzebuje Smartphona, same lamy i pozerzy... sad-but-true
    > ;-)

    Współczuję środowiska w którym się obracasz. Ale skoro je wybrałeś i
    trwasz...

    > Weź wyślij CV do działu iMarketingu, może to kupią...

    hej, no weź trzymaj poziom bo sprowadzasz dyskusję do jakiejś pyskuwy. Czy
    raczej pracujesz nad tym bym odbierał Cię jak szczyla z gimnazjum.

    > Weźmy takiego iPoda, cieszy oko i dobrze zaprojektowany... no to dyskusyjna
    > teza, ale niech bedzie.
    IMHO jest ok. Cmokał na niego nie będę, ale to jest narzędzie a przy okazji
    miłe z wyglądu.

    > Przyznasz, że nie cieszy ceną, ale akurat ten
    > czynnik jest opcjonalny.

    Akurat na to mam szeroki zwis. Jeżeli potrzebuję go do pracy a zwróci się w
    sensownym czasie to "mi to loto". Nie mam potrzeby śledzenia cen konkurencji
    i wiecznego porównywania co ma jedno a co ma drugie. Po prostu ma to co
    potrzebuję, stać mnie na niego, tyle w temacie.

    > Podobnie nie cieszy entuzjastów grzebania, bo jest
    > prymitywny jak konstrukcja cepa.

    Ponieważ jest stworzony do używania, nie do grzebania. Jak ktoś chce, to już
    jego sprawa, nie takie były natomiast intencje twórcy. A cep ma tę zaletę,
    że mimo swej prostoty działa skutecznie i cechuje się niezłą
    bezawaryjnością.

    > Szkoda tylko, że nie cieszy ucha bo akurat
    > w tej dziedzinie POWINIEN.

    Od tego typu urządzenia oczekuję wyłącznie poprawnej generacji dźwięku. Na
    tyle na ile udało mi się z niego korzystać jest ok i nie mam zastrzeżeń.
    Jeżeli chcę posłuchać świetnej muzyki w odcięciu od świata to włączam cd i
    zakładam studyjne Senheissery. Więcej nie potrzebuję. iPhone nie musi
    emitować subtelnych basów niczym lodówkowe kolumny po kilka tysięcy każda,
    wystarczy, że słyszę wyraźną rozmowę, muzyka w mp3 nie drażni ucha a pieścić
    też nie musi.

    > I nie daja do tych barebone aktualizacji BIOSu? No prosze Cie nie oslabiaj
    > mnie.

    Udostępniają, ależ owszem jednak nie musisz tego robić po wyjęciu sprzętu z
    pudła. Składając komputer z części masz takie ryzyko, bo bios płyty ma prawo
    nie zwierać mikrokodu dla ledwo co wypuszczonego procesora. Apple daje
    aktualizacje w pakiecie, z jednego "miejsca", w przypadku komputera
    składanego samodzielnie musisz sam dbać o aktualizacje od tylu producentów
    od ilu masz komponenty. Poza tym mam się bać o Twoją kondycję psychiczną z
    byle powodu, daj spokój. Weź się w garść.

    > Przekonujesz mnie czy siebie?! Bo mnie wyglada to na racjonalizację, typ
    > "słodka cytryna" ;-)

    Piszę, że prezentujesz właśnie taki typ osobowości. Wiele piszesz ale jakoś
    celowo bez treści. Tak jakbyś trenował umysł w dyskusji nie zważając, że
    ciąg logiczny umknął Ci już dawno ale z drugiej strony nie wypada zakończyć
    i odczuwasz potrzebę by utrzymać wątek przy życiu.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.