-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: M550d - opinia
Date: Fri, 17 Aug 2012 15:14:39 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 50
Message-ID: <k0ljkf$7cu$1@inews.gazeta.pl>
References: <k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl> <k017ms$psn$1@inews.gazeta.pl>
<kzl3sjxzigja$.a5ti2o6otkn6$.dlg@40tude.net>
<k02ome$t66$1@inews.gazeta.pl> <k03osq$5im$1@node2.news.atman.pl>
<k03sah$qfh$6@mx1.internetia.pl> <k05mjh$ss4$1@node2.news.atman.pl>
<k0b8rc$96o$2@mx1.internetia.pl> <k0b9c0$ev8$1@usenet.news.interia.pl>
<k0bbmm$hqm$1@mx1.internetia.pl> <k0bf7r$p47$1@usenet.news.interia.pl>
<k0j44k$d3v$2@inews.gazeta.pl> <k0jct2$97k$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1345212879 7582 194.80.173.254 (17 Aug 2012 14:14:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Aug 2012 14:14:39 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <k0jct2$97k$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464044
[ ukryj nagłówki ]On 16/08/2012 19:07, megrims wrote:
> W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
>> On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
>>> W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
>>>> W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
>>>>> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
>>>>> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
>>>>> oszczędności
>>>>
>>>> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
>>>>
>>>>
>>> Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.
>>
>> Ja rozumiem gimbusów powtarzających te wyświechtane frazesy, ale że
>> dorosły i myślący człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
>> nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
>> miastach?
>
> IMO wszystkie działania EKO to jakaś ściema, PR i nakręcanie
> koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata
> to większy koszt dla środowiska niż to co to auto spali.
Jesteś zdaje się inteligentnym facetem, a nie Mietkiem spod sklepu
osiedlowego i powinieneś wiedzieć, że odpady powstałe przy produkcji o
wiele łatwiej jest kontrolować, utylizować i składować w bezpieczny
sposób, niż to co wyleci tyłem z dziesiątków tysięcy samochodów jeżdżące
po mieście.
> Niech zaczną robić auta, które nie będą się psuły i będą jeździły bez
> awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da
> się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa
> podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czymś naładować. Z powietrza
> się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny
> i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może
> kiedyś zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny.
Jesteś sceptyczny bo znasz fakty, czy jesteś bo tak i koniec? Energia na
rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii
potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w
dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.12 16:42 Kuba \(aka cita\)
- 25.08.12 21:17 jerzu
- 25.08.12 21:54 megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?