  • 81. Data: 2013-10-29 11:12:58
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-10-24 13:03, atm pisze:

> [...]
    > 50MHz/66MHz, typowa nudna bezowa obudowa, podobnie klawiatura itd. Duzo
    > walki kosztowalo modyfikowanie autoexeca i configa, zeby odpalic
    > bardziej wymagajace gry. Za to zawsze lubilem design atari, to nadal
    > sprzet, ktory moglbym posiadac dla samego posiadania, przez sentyment.
    > Podobnie z Amiga, co prawda to nie ta sama jakosc wykonczenia ale nadal
    > fajny przemyslany produkt. Teraz oczywiscie PC-ty moga wygladac inaczej,
    > wlasciwie niemal dowolnie ale przez ciagly wyscig zbrojen ciezko sie
    > przywiazac do tego urzadzenia. Wiek tez robi swoje, dla bardzo wielu

    1.Nie chciałbym tu flejma zaczynać, ale Amiga od samego początku to był
    dość kiepsko przemyślany produkt.
    2.Grzebanie w autoexec.bat i config.sys miało swój klimat. Jak udało Ci
    się wyrwać parę kb z tych pierwszych 640kb to była frajda.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 82. Data: 2013-10-29 20:05:13
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 28 Oct 2013 12:25:01 +0100, robot napisał(a):

    > Potwierdzam, właśnie sprawdziłem.
    > U mnie 6 zakładek - ponad 800MB.

    No to pozamiatajcie podloge, zeby juz z czystej zbierac szczeki :-)

    http://my.jetscreenshot.com/17026/20131029-wii7-61kb
    .png

    A teraz pytajcie co oznacza liczba w czerwonej ramce ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 83. Data: 2013-10-29 21:54:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Oct 2013 20:05:13 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > No to pozamiatajcie podloge, zeby juz z czystej zbierac szczeki :-)
    >
    > http://my.jetscreenshot.com/17026/20131029-wii7-61kb
    .png

    > A teraz pytajcie co oznacza liczba w czerwonej ramce ;-)

    Liczba otwartych kart?

    [ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak ]
    [ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze. (Albert Einstein) ]

  • 84. Data: 2013-10-29 22:14:20
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > No to pozamiatajcie podloge, zeby juz z czystej zbierac szczeki :-)
    >
    > http://my.jetscreenshot.com/17026/20131029-wii7-61kb
    .png

    O, a mi się FF wypieprza po zajęciu 1 GiB RAM i nie wiem, dlaczego...
    Różne systemy operacyjne, różne sprzęty, wersja FF zawsze najświeższa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 85. Data: 2013-10-30 01:16:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-29 22:14, mappl pisze:

    .png

    > O, a mi się FF wypieprza po zajęciu 1 GiB RAM i nie wiem, dlaczego...
    > Różne systemy operacyjne, różne sprzęty, wersja FF zawsze najświeższa.

    Mam 4GB RAM i 32-btowy Win XP Pro i też mi się Fx wywala po
    przekroczeniu 1 GB. Nie zawsze, ale czasem mu się zdarzy. Czasem przy
    1,3 GB, innym razem przy 1,75.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 86. Data: 2013-10-30 09:22:01
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-10-26, o godz. 02:10:39
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Nie twierdzę, że z niejednego programu z szybkiego, wygodnego
    > narzędzia wraz ze wzrostem numeru wersji zrobiła się pożerająca
    > zasoby kobyła (sztandardowym przykładem może być chyba Chrome - żeby
    > mi przeglądarka z paroma rozszerzeniami i otwartymi trzema zakładkami
    > konsumowała około 800MB ram, to już przegięcie).

    Wszystko zależy od technologii użytej na stronie. Jeśli to jest np.
    jakiś flash to skokowo rośnie wykorzystanie pamięci. U mnie np.
    większość zakładek to konfiguracja i podgląd różnych urządzeń. Tu
    fantazja twórców interfejsów dostępnych via www bywa duża. Np. mam
    rejestrator wideo po zalogowaniu do którego i odpaleniu streamingu
    przeglądarka zżera ~1,6GB RAM. Dla jednej zakładki. A producent
    sprzętu odporny jest na sugestie by to poprawić ;-)

    Zdrówko

  • 87. Data: 2013-10-30 10:09:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    m <m...@g...com> wrote:

    > Chcesz powiedzieć że jesteś autorem cgemu? Czy też nie chciało Ci się
    > skorzystać z istniejących rozwiązań i dziergałeś dla przyjemności?

    Nie wiedziałem o istniejących rozwiązaniach. Wtedy nie można było po prostu
    zapytać Google :)

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 88. Data: 2013-10-30 10:27:35
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 29 Oct 2013 21:54:23 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Liczba otwartych kart?

    Tak, wiem, jestem walniety ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 89. Data: 2013-10-30 11:34:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Oct 2013 10:27:35 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Tak, wiem, jestem walniety ;-)

    To ustaliliśmy już jakiś czas temu. Ale żeby aż tak? ;)

    [ Szczęście ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić. ]
    [ (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]

  • 90. Data: 2013-10-30 12:26:39
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 30 Oct 2013 11:34:24 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > To ustaliliśmy już jakiś czas temu. Ale żeby aż tak? ;)

    Niemniej w tym kontekscie robi wrazenie zajetosc pamieci, prawda?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K