    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Date: Tue, 7 Sep 2010 22:37:07 +0200
    <i63516$5gh$2@news.onet.pl> <111c5098ppys0$.1d4joqcthhmll.dlg@40tude.net>
    <i6382r$e80$1@news.onet.pl> <1s2kr8f90t5lu$.1kbxep49atch8.dlg@40tude.net>
    <i63fu8$9ev$2@news.onet.pl> <4...@4...net>
    <i63hkb$du5$2@news.onet.pl> <1r1gp0tbpt4hd.1gckxx436gl97$.dlg@40tude.net>
    <i63jlt$k2s$1@news.onet.pl> <1e6ouq4r7b1u3$.74oqtq44t3v9.dlg@40tude.net>
    <i63ml4$d77$1@inews.gazeta.pl>
    <fjnvt67x8nxc$.ip5nkd4b2ybc$.dlg@40tude.net> <i64ltl$jlr$1@news.onet.pl>
    <o...@4...net> <i65a34$de9$1@news.onet.pl>
    <82ri960j46fl.105sbxsoyhdj8$.dlg@40tude.net> <i667a2$48d$1@news.onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 22:28:46 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Udowodnij. Bo ja uważam, że kłamiesz.

    Przecież sam napisałeś, że wyłączyłeś, bo się UAC bultał i ci się nie
    chciało klikać.

    > Zgodnie ze słownikiem:
    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2528571/tajny
    > Pasuje 1 albo 4, choć trochę autor słownika zaszalał pisząc, że NIKOMU
    > nieznany :D Myślę, że chodziło bardziej o ,,dostępny wąskiemu gronu''.

    No tak, słownik. Mogłem się tego spodziewać.

    > Tylko ty chwyć drugą część: Chce, używa.

    Kluczowe jest, że zwykle jednak nie chce (mu się).

    > Oczywiście, bo nie znam innego rozwiązania, nie podaje go również
    > konsultacja z dostawcą oprogramowania.

    Ależ miałeś to rozwiązanie na tacy: klikać w OK, jak pyta. To nie wymaga
    błyskotliwości.

    > Bynajmniej.

    No to po co wyłączałeś?

    > To, że ktoś swoją głupotę próbuje zatuszować śmiechem to nie moja wina.

    A może jednak powinieneś rozważyć wariant taki, że ktoś się z ciebie śmieje
    bo jesteś zabawny w swoim zadufaniu?