  • Data: 2010-09-07 22:43:29
    Temat: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 00:02:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Twoja sprawa.

    > Kłamiesz. Udowodnij.

    Cofnij się do swoich wcześniejszych wypowiedzi i sprawdź o czym pisałeś.
    Podkreślę, że "uruchom jako" nie kwalifikuje się jako wyłączenia UAC dla
    aplikacji.

    > Bosko.... Zaczynamy mówić standardami z certyfikatów bezpieczeństwa
    > danych. Luksus rozmowy na takim poziomie pozostawiam innym. EOT.

    Takie są skutki wchodzenia na temat, o którym nie masz bladego pojęcia.
    Wyciągnij z tego wnioski na przyszłość.

    > Jak zrozumiesz, że istnieją również inni niż pasujący do tego schematu,
    > to daj znać.

    Osoby które odstają od tego schematu albo w ogóle nie potrafią używać
    komputera, albo też, z drugiej strony, radzą sobie z nim wystarczająco
    dobrze, by utrzymać świadomie dobry poziom bezpieczeństwa bez konieczności
    nabywania specjalnego sprzętu.

    > Tak myślałem....
    >
    > Jak następnym razem placówce oświatowej w Gliwicach nie będzie działało
    > strategiczne oprogramowanie dostarczane przez UM Gliwice, to zaproponuję
    > jej przeniesienie się do innego UM, bo tak mówi Specjalista Andrzej. Nie
    > omieszkam też zwrócić się do ciebie o dostarczenie oprogramowania dla
    > placówki edukacyjnej, które zastąpi Wulkana i będzie w jego cenie.

    Producent ci dał aż dwie metody uruchomienia w/w niezmiernie ważnej
    aplikacji, a ty wybrałeś tą bardziej upierdliwą, acz bezpieczniejszą, czy
    tą mniej upierdliwą, ale wyłączającą cały systemowy mechanizm
    bezpieczeństwa?

    Że już w ogóle pominę, że obowiązkiem Vulcana było takie zmodyfikowanie
    oprogramiowania, żeby działało bez rzeźbienia w gównie na współczesnym
    oprogramowaniu. Mieli na to czas, brali za to pieniądze. O tym jakie będą
    wymagania nowych systemów było wiadomo wcześniej.

    > Może ty to wiesz. Mi ta wiedza jest obca.

    > Więc bądź łaskaw nie kłamać na mój temat.

    Nudzisz.