  • 1. Data: 2010-02-16 16:26:38
    Temat: Luzy w statywie
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    Mam pytanko - czy w nowym statywie dopuszczalne są luzy?

    Kosztował 300zł (Opticam 6606g) a nie wiem czy reklamować czy to normalne.
    Dokładnie mam na myśli luz tam gdzie część obrotowa (zwana chyba głowicą)
    styka się z resztą statywu. Jak mocno bym nie skręcił statywu to zawsze mam
    luz ok. 1-2mm - tyle, że jak przymocuję do statywu głowicę panoramiczną to z
    tych 1-2mm robi się ciut więcej. W sklepie powiedzieli, że to normalne ale
    jak chcę to mogę reklamować. W innym sklepie ten sam model nie miał takich
    luzów.... Normalne to jest czy nie? ;)
    --
    Piotr Herba
    http://www.fotopolska.eu

  • 2. Data: 2010-02-16 16:43:59
    Temat: Re: Luzy w statywie
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Neo[EZN] napisał(a):
    > Mam pytanko - czy w nowym statywie dopuszczalne są luzy?
    Przecież kupując statyw kupujesz po to, by zapiety aparat
    stał na nim stabilnie. Marne statywy nie mają luzów, ale sie
    gibają, i to wyklucza je z zastosowania jako stabilne
    podparcie dla aparatu. Nie mówiąc juz o jakiś luzach, luzy
    są niedopuszczalne.
    > Kosztował 300zł (Opticam 6606g) a nie wiem czy reklamować
    > czy to normalne.
    Zwrócić szajs i w zamian w tej kasie polecam
    Velbon Sherpa 600R
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-16 16:59:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 napisał(a):
    > Velbon Sherpa 600R
    Dodam ze posiadam ten statyw od dwóch lat, zapinam lustro z
    obiektywem 300mm i jestem z niego bardzo zadowolony. nogi
    grube i stabilne. Głowica jest świetna, bardzo miękko sie
    porusza, i jest precyzyjna, jedną rączką, po lekkim jej
    popuszczeniu, masz możliwość poruszania tylko na boki, a jak
    popuścisz ciut więcej, to juz w każdych kierunkach.
    Zanim go kupiłem miałem też w rekach Opticam 6606g
    Tu masz parę słów o nim.
    http://www.fotografuj.pl/Article/Statyw_Velbon_Sherp
    a_600R/id/12/page/2#content
    Wiec jak masz możliwość, to wymień go na Velbon Sherpa 600R,
    te same pieniądze.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-16 23:20:26
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gibają, i to wyklucza je z zastosowania jako stabilne
    > podparcie dla aparatu. Nie mówiąc juz o jakiś luzach, luzy

    No więc właśnie... To trochę bez sensu jeśli wszystko jest solidne a tutaj
    sama góra lekko się kołysze... niby 1-2mm ale przy dłuższych czasach
    naświetlania można sobie przez takie kołyśnięcie zepsuć fotkę...

    Obadam tego Velbona.