eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do
    domu?
    Date: Wed, 14 Sep 2011 14:37:20 +0200

    news:j4q4hc$s92$1@news.onet.pl...
    > P.S. Wlasnie kupilem druga transformatorowke. W Biedronce.
    > Niby nie potrzebuje, stara radziecka przetrwala 40 lat to chyba jeszcze
    > troche wytrzyma, ale 20 zl nie pieniadz.:-)

    Też kiedyś kupiłem drugą (jakiś wyrób rzemieślniczy 55W) bo wydawało mi się,
    że pierwsza (110W) jest za mocna (brak wprawy).
    W ciągu roku plastik z niej całkiem spłynął i wróciłem do pierwszej.

    A pierwszą kupiłem w 1980 roku w Czechosłowacji. Miała fatalny włącznik -
    wymagał tyle siły, że ręka zaczynała zaraz drżeć od samego wciskania
    włącznika. Pod przyciskiem był kawał zgiętej sprężystej blachy którą się
    dociskało do drugiego styku. Udało mi się elegancko pod fabryczny przycisk
    wstawić mikrowyłącznik - chodzi do dziś "miodzio".
    Tylko:
    Gdzie by tu kupić taki mięciutki dwużyłowy kabelek z wtyczką bo oryginalny
    już z 5 razy skracałem i teraz jestem za bardzo uwiązany do gniazdka.
    P.G.