    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrznka dla amatora
    Date: Fri, 27 Mar 2009 12:20:31 +0100

    at Thu 26 of Mar 2009 22:49, see_you wrote:

    > (Tylko prosze - ustaw jakies rozsadne kodowanie...)

    U mnie kodowanie w porządku. Ty natomiast powinieneś pogooglać
    "Microsoft Windows Mail 6.0" + kodowanie + mime i te okolice.
    Nie mam windowsa i nie wiem jaki konkretnie link może być pomocny.

    > Nie wiem co mam rozwinac - ze niby do A900 szkiel jest znacznie
    > mniej niz do jakiegokolwiek EOSa? Toz to truizm

    Oj, znowu oceny... Ja nie znam rynku obiektywów i dlatego się pytam.
    tak samo jak poprzednik.

    > a jesli wziac pod uwage podaz z uwzglednieniem rynku szkiel uzywanych,
    > to A900 i EOSy dzieli przepasc.

    Mam to rozumieć tak, że obiektywy do EOSa ma 95% sklepów a do alfy
    np tylko 25% albo 10%. Czy jeśli znajdę stałkę 150 mm f2.8 to w 75%
    będą do EOSa a w 25% do Sony?

    > Wybierz sobie co potrzebujesz:
    > http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Len
    s-Reviews.aspx
    > - a to jeszcze nie wszystkie...

    Widzę, że niemal dwa razy tyle co na moim plakacie do Sony,
    I jest tam "Canon EF 100mm f/2.0 USM Lens", którego potrzebuję,
    a którego nie ma Sony.
    No, dopiero teraz mniej więcej rozumiem o co chodzi :-)
    Dzięki!

    --
    nb