    From: Anonymouse <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka do fotografowania dziecka
    Date: Wed, 21 Apr 2010 06:48:02 -0700 (PDT)

    On 21 Kwi, 13:00, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > No jaka odmiana.
    > I po co była ta cała błazenada?

    Jakbyś uważnie czytał, to wiedziałbyś, że nie zmieniłem zdania.

    Ja sprzeciwiam się "jedynie słusznej" teorii robienia tylko i
    wyłącznie w świetle zastanym. Są liczne sytuacje, w których,
    umiejętnie doświetlenie lampą daje lepsze efekty niż działanie tylko i
    wyłącznie w świetle zastanym.

    A co do fotek Przemka, to generalnie użycie lampy im nie zaszkodziło.
    Lampę widać po rozbłyskach w oczach oraz na zwilżonych ustach bądź
    języku. Gdyby to usunął to nie można by się poznać, czy było błyskane.
    Niestety na niektórych fotkach widać bliki na włosach, zbyt mało
    rozproszone światło lampy pewnie było, albo za mocno błyśnięte.