    From: mt <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka do 3400zł
    Date: Wed, 22 Dec 2010 01:07:26 +0100

    Zajcev666 pisze:

    > @Krasnal - Dzięki za szybką odpowiedź :) Musze się wybrać i obmacać
    > tego Nikona d90 - ostatnio byłem w sklepie, ale z tych co mnie
    > interesują mieli tylko te Canony ( I powiem że nawet podpasowały mi -
    > trzeba teraz je porównać z Nikonem )

    Jeżeli rozważasz małe Canony to weź też pod uwagę albo wspomnianego już
    przez Ciebie Nikona D5000 albo nowego D3100, cena tych dwóch praktycznie
    taka sama, jednak są drobne różnice pomiędzy nimi i sam musisz
    zdecydować na czym Ci bardziej zależy. Co do Nikona jeszcze, to polecam
    brać z kitowym 18-105 mm a nie 18-55, próżno u Canona szukać
    odpowiednika tego szkła dającego taki stosunek cena/jakość.

    > I jeszcze jedno pytanie :
    > W którym z systemów korzystniej (stosunek ceno /jakość) wypadają
    > teleobiektywy ?

    W grupie najtańszych to właściwie jeden pies. Nie wiem ile byś planował
    wydać na te tele, ale tu z kolei Canon ma przewagę z jednym szkłem, a
    mianowicie 70-200/4.0 L. U nikona niestety brakuje tańszej linii
    ciemniejszych tele ze stałym światłem.

    --
    marcin