  • Data: 2010-12-22 14:02:35
    Temat: Re: Lustrzanka do 3400zł
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.12.2010 Zajcev666 <b...@w...pl> napisał/a:

    > @Krasnal , @mt , @MariuszM - Wielkie dzięki za porady. Obym dobrze wybrał.
    > i takie małe pytanko : Jak się układa współpraca szkieł niezależnych
    > producentów z lustrzankami Canona i NIkona? (W Internecie krąży wiele opinii
    > jakoby Canony w tandemie właśnie z tymi szkłami miały problemy z
    > autofocusem) - Czy ktoś z was miał podobne problemy ??

    Z AF to mają problemy szkła w 1 brandzie a co dopiero między :)
    Ale szczerze to imo na tych szkłach co mam z poza Canona to nie ma
    zbyt wielkiej różnicy między szkłami Canonowymi. Nigdy nie robiłem
    statystyk, ale na moje odczucie liczba błędnych trafień nie zależy
    czy to robione szkłem tamrona czy canona. Jednak osobiście wolę
    szkła w brandzie, zawsze mają to coś, co wychodzi że warto je kupić,
    raczej zdrowo konkurują.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".