  • Data: 2009-07-20 16:10:12
    Temat: Re: Lustrzane Falcony - doświadczenia?
    Od: dziobu <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7/20/2009 5:55 PM, Użytkownik XX YY napisał:

    > to prawda , choc przyznam sie ze takich sytuacji nie widze wiele .

    Ot choćby astrofoto. Fotke Jowisza na stronie mam właśnie po 2
    konwerterach. Inaczej by nie było pasów widać.

    Jak będzie lepsza pogoda to spróbuje zrobić to samo z 3-4 konwerterami.
    Nawet jeśli będzie gorzej...to co. Wystarczy że uda sie osiągnąć więcej
    szczegółów ;p Ostre i tak nie będzie. Nie jestem NASA.

    A inne sytuacje - choćby to:
    http://xyzyk.pl/galeria/?id=2&ob=26&pok=1&ilestr=48
    To jest na 300mm ale niestety sporo wycięte.

    I to chyba koniec.

    > ale trzeba przez takie experymenty przejsc , zeby sie samemu przekonac
    > jak to jest.

    Owszem.

    > myslalem , ze moze w macro obejde sie bez obiektywu macro , ale widze
    > ze nie , tak wiec albo trza zrezygnowac z macro , albo kupic obiektyw.
    > raczej to pierwsze.

    Albo do obiektywu macro doczłapać konwerter.
    Co jak co ale akurat raynox (dcr250) aż taki zły nie jest.

    dziobu
    xyzyk.pl