  • Data: 2009-07-18 11:32:05
    Temat: Re: Lustrzane Falcony - doświadczenia?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Jul., 12:59, Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> wrote:

    > A temu, że go sprzedałem.

    > Jak go sprzedałem to jak mogę go mieć?

    > Nie rozumiesz co napisałem?

    > Oczywiście że nie był.
    > Jakbym potrzebował takiej ogniskowej do prawdziwych zasotsowań to celował w
    > Nikkora 400/2.8 i może TCx1.4.
    > Był fajny do zabawy, produkował fajne obrazki, ale to co robiłem z nim na siłą
    > rzeczy pełnoklatkowym analogu ze stosunkowo jasną matówką, nie bardzo dało się w
    > owym czasie powtórzyć na cropowym D100/D70s.

    > A to już Twoja sprawa - ale nie za bardzo rozumiem czemu to tu piszesz.
    >
    > --

    gdyz mam dobre serce - a dobrym sercem nalezy dzielic sie zawsze i
    wszedzie , a wiec tu nie jest miejscem nieodpowiednim.

    temat obiektywow lustrzanych 500 mm cwiczylem parokrotnie i to na
    jakis japonskich produktach i to w analogu.
    to zawsze byla tragedia jakosciowa w porownaniu do stalek i tak wynika
    z pomiarow czy testow.

    jesli chcialbys dla tej ogniskowej zdjecia naprawde dobre technicznie
    a wielkosc obiektywu nie odgrywa roli - to trzeba sieganac po stalke.
    a jesli nie chce sie na ten cel wydawac za duzo - to sa starsze
    modele bez is z czasow analogowych , ktore z cyfra pracuja
    wysmienicie - takie mam sobiste doswiadczenia.
    Zobaczylem ten test - zdj wyminenika ciepla , czy raczej chlodnicy -
    o zgrozo.
    ten obiektyw wogole nie przenosi kontrastu , mydlo , mydlo , mydlo.
    zrobisz nim zdjecie , o ktorym kazdy powie prawdopodobnie a czemu
    takie nieostre ?
    nie pomoze wyjasnienie ze to 500 lustrzany tanio kupiony dla zabawy -
    takie wyjasnienie ostrosci nie poprawi.

    zreszta nie wnikam w to jak sie lubisz bawic - moze akurat zabijesz w
    ten sposob z przyjemnoscia czesc czasu jaki pozostal jeszcze do
    smierci?