  • Data: 2009-07-18 13:36:01
    Temat: Re: Lustrzane Falcony - doświadczenia?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu są moje fotki z Rubinara (wszystkie prócz pierwszego) - robione z ręki
    > analogiem:http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/200
    9/plenery/wyry/smolarczyk.html

    > A tu fotka z Samyanga (robione z
    ręki).http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/00
    3.jpg

    > Matusz
    >
    > --http://mateusz.franciszkanie.zabrze.plhttp://knips
    el.franciszkanie.zabrze.pl

    prezentowane zdjecie dowodzi tylko mojej tezy - od takich obiektywow
    rece precz.
    tutaj dla porownania zdjecie ze starej stalki 400 mm ( akurat nie mam
    500 ) , taniej robione z reki z odleglosci ok 300 m
    trzeba wcisnac lupke i chwile poczekac :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5359
    791954614540978

    pisze nie po to zeby pokazac cos lepszego , tylko po to zeby
    uswiadomic roznice , gdyby ktos byl ich nieswiadomy.