  • 21. Data: 2011-03-09 13:01:45
    Temat: Re: Lusterka elektryczne-podgrzewanie
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-09 13:00, Grzegorz Prędki pisze:

    > W starych Oplach.

    A np. w Roverze 400 lusterka grzaly caly czas po odpaleniu silnika,
    niezaleznie od ogrzewania tylniej szyby.

  • 22. Data: 2011-03-09 13:07:28
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-03-09 11:41, Grejon pisze:

    > Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

    w124. Ogrzewanie lusterek i dyszy spryskiwaczy są włączane automatycznie
    przez termostat, tylna szyba ręcznie.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 23. Data: 2011-03-09 13:18:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-09 11:48, Janko Walski pisze:

    > Zalozylem ze nie musze pisac iz ogrzewanie tylnej szyby dziala normalnie

    No to widzisz - źle założyłeś :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2011-03-09 13:18:15
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

    W hondach civic VII gen i pewnie w pozostałych gen też.

  • 25. Data: 2011-03-09 13:24:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Janko Walski" <k...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > Zalozylem ze nie musze pisac iz ogrzewanie tylnej szyby dziala normalnie a
    > lusterka pozostaja zamarzniete lub zaparowane. Ustawianie rowniez dziala,
    > a nie podejrzewam zeby byl osobny bezpiecznik lub przekaznik od samego
    > ogrzewania lusterek.
    > Coraz gorzej zapytac o cokolwiek na tej grupie, trzeba sie pilnowac co
    > sie pisze a i tak znajdzie sie ktos kto zlapie cie za "slowo".
    > Pozdrawiam

    Hmm ja po przesiadce z Hondy do Toyoty zaczalem szukac wlasnie gdzie wlacza
    sie podgrzewanie lusterek. To samo doradzil Ci zreszta Jacek.
    Wlaczanie razem z szyba nie bylo oczywiste dla mnie jak równiez dla 2
    pozostalych pasazerów. Pomijam czesty brak potrzeby grzania lusterek razem
    z szyba (np szyba paruje od srodka a lusterka nie)

  • 26. Data: 2011-03-09 13:25:16
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-03-09 10:32, Janko Walski pisze:
    > Witam.
    > Czy kazde lusterko regulowane elktrycznie jest rowniez podgrzeane.
    > Wydawalo mi sie ze tak powinno byc w wiekszosci aut. Czy moze sie myle.
    > Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety
    > podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?
    > Pozdrawiam
    nie wszystkie
    w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
    ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od
    ogrzewania tylnej szyby, warto

    pozdr

  • 27. Data: 2011-03-09 13:49:29
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl>

    >sie podgrzewanie lusterek. To samo >doradzil Ci zreszta Jacek.

    Moje pytanie wynika z tego iz w swoim dotychczasowym zyciu nie posiadalem lub
    nie uzytkowalem zbyt wielu aut, a wszystkie z ktorymi jak do tej pory sie
    spotkalem mialy ogrzewanie lusterek polaczone z ogrzewaniem tylnej szyby.
    Wydawalo mi sie to oczywiste-jak widac mylilem sie.Corolle mam od niedawna,
    myslelem ze cos jest zepsute i lusterka nie grzeja razem z tylna szyba.

    nie wszystkie
    > w accordzie VI-gen np zalezy jak trafisz
    > ja dolozylem sobie maty i podciagnalem kabelek do przycisku od ogrzewania
    > tylnej szyby, warto

    Mam Accorda VI gen i ogrzewanie lusterek oraz dysz spryskiwaczy przedniej szyby
    wlaczane jest wraz z ogrzewaniem tylnej szyby jednym przyciskiem na konsoli
    srodkowej

  • 28. Data: 2011-03-09 14:41:23
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Agent <w...@o...ue> wrote:
    > W hondach civic VII gen i pewnie w pozostałych gen też.

    W VIII gen. lusterka już grzeją razem z szybą.

    wit

  • 29. Data: 2011-03-09 15:05:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Fabia II: ogrzewanie lusterek i szyby to 2 przyciski.

    Jesteś tego pewien? A nie jest przypadkiem tak, że nie
    włączysz ogrzewania lusterek bez włączenia ogrzewania tylnej
    szyby? Owczem, są dwa przyczki, ale drugi (ten załączający
    ogrz. lusterek) zadziała tylko w przypadku pracującego ogrz.
    szyby. Jest po prostu włączony za nim. Przynajmniej w
    octavii tak jest, ale sądzę że i z Fabii będzie podobnie. I
    myślę że w większości aut podobnie, ale mogę się mylić ;-)

  • 30. Data: 2011-03-09 15:45:49
    Od: PaPi <...@...3>

    > Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

    W Octavii. Jest oddzielny przelacznik przy regulacji lusterek z pozycja
    - grzanie. Z tego co pamietam w instrukcji dziala to dla temp.
    zewnetrzne ponizej +20 st.C.