  • 1. Data: 2011-03-09 10:32:20
    Temat: Lusterka elektryczne-podgrzewanie
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl>

    Witam.
    Czy kazde lusterko regulowane elktrycznie jest rowniez podgrzeane. Wydawalo mi
    sie ze tak powinno byc w wiekszosci aut. Czy moze sie myle. Mam Corolle z 2006r.
    lusterka regulowane elektrycznie, niestety podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma
    czy tez szukac uszkodzenia?

  • 2. Data: 2011-03-09 10:36:25
    Temat: Re: Lusterka elektryczne-podgrzewanie
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Janko Walski" <k...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Mam Corolle z 2006r. lusterka regulowane elektrycznie, niestety
    > podgrzewania brak. Czy ten typ tak ma czy tez szukac uszkodzenia?

    wlacz ogrzewanie tylnej szyby a potem dotknij lusterka.

    Jacek

  • 3. Data: 2011-03-09 10:50:43
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message news:il7hmp$44u$1@inews.gazeta.pl...
    > Uzytkownik "Janko Walski" <k...@t...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > wlacz ogrzewanie tylnej szyby a potem dotknij lusterka.

    Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane plynem
    z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

  • 4. Data: 2011-03-09 10:57:39
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane
    > plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

    Jak bedziesz plyn wymienial to uwazaj zeby na parkingu nie wyrwali panelu od
    klimatronika.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-03-09 11:02:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 09:50:43 -0000, Janko Walski napisał(a):

    > Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane plynem
    > z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

    Przesadzasz, tu się różni pojawiają, więc nigdy nie wiadomo czego się
    spodziewać. Ostatnio jeden upierał się, żeby przy awarii łożyska wymieniać
    również sprawne...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-03-09 11:39:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >>
    > Och, dzieki za porade. Sam bym na to nie wpadl. Myslalem ze sa ogrzewane
    > plynem z chlodnicy plynacym przez przewody elektryczne.

    Ironia nie potrzebna. Toyota ma taki dziwne rozwiazanie ze wlacza ogrzewanie
    lusterek razem zz szyba. Przewaznie jest odzielnie. Jak u ciebie lusterka
    nie grzeja a sa regulowane elektrycznie to raczej z zasilaniem jest ok i po
    prostu nie masz podgrzewanych

  • 7. Data: 2011-03-09 11:41:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-09 11:39, Agent pisze:

> [...]
    > ciebie lusterka nie grzeja a sa regulowane elektrycznie to raczej z
    > zasilaniem jest ok i po prostu nie masz podgrzewanych

    Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2011-03-09 11:48:50
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl>

> [...]
    > grzeja a sa regulowane elektrycznie to raczej z zasilaniem jest ok i po prostu
    Zalozylem ze nie musze pisac iz ogrzewanie tylnej szyby dziala normalnie a
    lusterka pozostaja zamarzniete lub zaparowane. Ustawianie rowniez dziala, a nie
    podejrzewam zeby byl osobny bezpiecznik lub przekaznik od samego ogrzewania
    lusterek.
    Coraz gorzej zapytac o cokolwiek na tej grupie, trzeba sie pilnowac co sie
    pisze a i tak znajdzie sie ktos kto zlapie cie za "slowo".

  • 9. Data: 2011-03-09 11:54:43
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hm... a w jakich autach ogrzewanie lusterek i szyby działają niezależnie?

    W... żadnym? Ani razu nie widziałem żeby lusterka były oddzielnie od szyby.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-03-09 12:06:05
    Od: "Jim" <j...@g...pl>

    A wcale że nie, Civic 2003 , mam oddzielnie ogzewanie lusterek i szyby
    tylniej.