  • Data: 2011-09-16 17:57:18
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Intuicja mi podpowiada, ze tak właśnie powinno być -- nierówna
    > długość par
    Wziąłem zaciskarkę, kawałek kabla i obcęgi.
    Karty sieciowe:
    Broadcom Corporation NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express
    Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL-8139/8139C/8139C+

    Do 1.5 metra różnicy na jednym (dowolnym) z przewodów pary nie
    przeszkadzało w niczym przy 100MB.

    Może znaczenie ma rzeczywiście niedopasowanie transformator - phy, bo
    na kablu nie widać wpływu.

    Michoo