  • 31. Data: 2012-10-12 03:20:22
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Linka poprosze, nie powienno byc z tym problemu przy takiej ilosci
    > konkurencyjnych smartfonow.

    Mówisz i masz:
    http://news.consumerreports.org/electronics/2012/10/
    our-tests-find-purple-haze-problem-isnt-limited-just
    -to-the-iphone-5.html

  • 32. Data: 2012-10-12 06:47:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mówisz i masz:
    > http://news.consumerreports.org/electronics/2012/10/
    our-tests-find-purple-haze-problem-isnt-limited-just
    -to-the-iphone-5.html

    Dzieki za linka.
    Testerzy odkryli w iP5 jeszcze lepszy ficzer: rainbow haze ;]
    Tutaj masz test iP5 w zestawieniu z innymi telefonami, nowe dziecko
    Apple jest nie do pobicia:
    http://www.itproportal.com/2012/10/01/purple-flare-t
    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

  • 33. Data: 2012-10-12 06:51:32
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    W dniu 2012-10-11 19:36, Piotr M pisze:

    > Obecnie? Niestety tylko do pracy.

    > Możesz rozwinąć?

    Na szybko?
    Numer 1,2 i 3 bezapelacyjnie zajmuje koszmarny dialer: lista ostatnio
    użytych numerów bez grupowania (więc szybko się wydłuża i ucieka),
    książka telefoniczna wymaga trafienia w mikrobuttonik - przy czym nie
    jest gotowa do wyszukiwania; chcąc wyszukiwać w książce trzeba tapnąć
    mikrolupkę (uwaga - nie systemową szukałkę bo dostanieszk BINGiem po
    głowiwe, tylko drugą lupkę) i pojawia się... QWERTY.
    Oczywiście jeżeli siedzisz przy biurku to sobie poradzisz, ale w ruchu?
    Masakra! Do tego nie ma szans na wymianę dialera na normalny (w takim
    iOS wyjściem awaryjnym jest JB).

    Przeglądanie www - spróbuj niechcący wcisnąć lupkę (łatwo o to, bo to
    zwykłe pole sensoryczne). Zwija Twoją stronę i atakuje BINGiem.
    "Androidowe" przyzwyczajenie - strzałka w tył żeby się cofnąć do swojej
    strony a tu d*** : zamyka całego explorera i wraca do menu.
    Inna upierdliwość, podwójne tapnięcie kolumny tekstu nie zawsze
    rozszerza do "czytelnej" szerokości, co jest bardzo wygodne jezeli
    przeglądasz www z telefonu.

    Do tego dochodzi całe mnóstwo drobiazgów, które powodują że telefon -
    mimo że ładny i solidnie wykonany, jest dla mnie wyraźnie bardziej
    upierdliwy w użyciu niż HTC którego równolegle używam (oczywiście który
    też nie jest doskonały, ale mankamenty raczej II kategorii).

    M.

  • 34. Data: 2012-10-12 07:16:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-12 06:47, atm wrote:

> [...]
    > Apple jest nie do pobicia:
    > http://www.itproportal.com/2012/10/01/purple-flare-t
    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

    Z ciekawosci pogooglalem chwile szukajac u konkurencji purple haze.
    Jednak poza kilkoma artykulikami mowiacymi, ze inne smartfony tez tak
    maja nie znalazlem ani jednego przykladu chocby minimalnie zblizajacego
    sie zafarbem do iP5 (poza podlinkowanym przez Ciebie 4S).
    Moze nie mialem szczescia lub zbyt krotko szukalem, ktos z Was cos
    znalazl? Konkretne zdjecie?

  • 35. Data: 2012-10-12 07:49:40
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 11.10.2012 o 17:20 Piotr M <x...@x...xx> pisze:

    > Zaczynam chorować na Lumię, na razie szykuje się do osiemsetki ;)

    Wyrzucisz pieniądze w błoto. Chciałem obejrzeć Win7.5 na przykładzie L800,
    kupiłem w promocji podczas przedłużania abonamentu, wytrzymałem z nią trzy
    dni, sprzedałem w komisie i wróciłem do Symbiana na C7. Mam wrażenie, że z
    każdej funkcjonalności został usunięty pewien jeden element, który
    wprawdzie nie uniemożliwia korzystania z tej funkcjonalności, ale czyni ją
    mocno utrudnioną. Nie doszedłem do tego, jak przewijać piosenki. Dodane
    stacje radiowe są zapisywane tylko jako częstotliwości, a telefon nie ma
    RDSa (śmiech na sali), więc na liście nasz 100.2, 93.6, 98.2 i tak dalej i
    pamiętaj, która stacja jest która. Ustawienia są mocno ubogie i trochę
    nielogiczne (na przykład połączenie pakietowe zaszyte w opcjach sieci
    komórkowej). Brak możliwości połączenia przez USB w trybie pamięci
    masowej. Musisz zainstalować dedykowane oprogramowanie MS (Zune), które
    natychmiast chce stać się Twoim domyślnym odtwarzaczem muzyki, aby wrzucić
    cokolwiek na telefon. Mocno ubogi market w stosunku do Androida (i z
    pewnością również iPhone) - jakoś nie bawi mnie możliwość ściągnięcia 20
    różnych aplikacji do puszczania bąków. Do tego, już z perspektywy
    dewelopera, nędzna możliwość pisania oprogramowania na ten telefon (co z
    tego, że Visual Studio, C# i WPF, skoro trzeba zapłacić za możliwość
    odblokowania telefonu, by można było instalować na nim aplikacje z PC, gdy
    w Androidzie mam to za darmo i z mocnym wsparciem ze strony telefonu -
    menu deweloperskie).

    Wymieniać dalej?

    > Kiedyś zawsze byłem fanem Nokii, odkąd czkawki dostała i zaczęła być
    > ciągle w tyle, ożenek z MS dobrze jednak wróży. BTW sprzęt naprawdę, jak
    > dla mnie, jest perfekcyjny (800, 900) no i teraz 920, WOW!
    >
    > Będzie się działo?

    Oby nie... Czekam, aż Jolla pokaże swoją propozycję na rozwój Meego...

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 36. Data: 2012-10-12 07:57:12
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 11 Oct 2012 15:48:36 +0200, atm napisał(a):

    > wg ponizszego zestawienia:
    > http://blogs.technet.com/cfs-filesystemfile.ashx/__k
    ey/communityserver-blogs-components-weblogfiles/00-0
    0-00-86-19/6052.iPhone5-comparsion-to-Nokia-Lumia-92
    0.PNG

    ale o czym mowa? O telefonie na systemie którego nikt na oczy jeszcze nie
    widział?
    Wstrzymałbym sie z oceną chociażby do czasu premiery :D

  • 37. Data: 2012-10-12 09:46:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Trzeba dopisac "najlepszy telefon w Europie" zamiast po prostu "najlepszy
    > telefon" :)

    Azja też jakoś nie chce ammazing ... została jedna biedna ameryka ....

  • 38. Data: 2012-10-12 10:33:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-11, o godz. 17:15:20
    Pszemol <P...@P...pl> napisał(a):

    > I oczywiszcie wykluczasz mozliwosc ze w pospiechu wstukałeś inne
    > literki w slowie warszawa upodabniając go drugiego miasta?
    > Ciekaw jestem czy jak powtorzysz eksperyment to czy dostaniesz ten sam
    > rezultat...

    No ja rozumiem że dla kogoś z Ameryki "Warszawa" i "Wola Mrokowska" są
    bardzo podobne. Dla mnie jakoś nie. A eksperyment polecam powtórzyć
    Tobie z dowolnym urządzeniem z iOS6 - tylko żebyś się nie zdziwił.
    Ostrzegałem. Swoja droga baza POI jest aktualna jak cholera - w
    okolicy gdzie pracuję na 8 zaznaczonych restauracji trzy nie istnieją.
    Co prawda dwie "tylko" od roku ale za to trzecia zamknęła się
    1.10.2007. Czwarta ma błąd w lokalizacji o jakieś 400 metrów. Dworzec
    Centralny w Warszawie dla tych map nie istnieje. Za to istnieje
    nieistniejący od kilku lat Dworzec Główny. Ale dla równowagi nie przy
    pl. Zawiszy tylko przy rondzie ONZ. Zaledwie półtora kilometra błędu -
    w sumie nic wielkiego. A może zdwojony dworzec to za mało? Bo jest
    "Dworzec Zachodni" i "Warszawa Dworzec Zachodni". Ten drugi jakieś dwa
    kilometry od pierwszego w miejscu gdzie nigdy nie było torów kolejowych.
    "Warszawa Gdańska"i "Warszawa Dworzec Gdański" na szczęście w mniejszym
    oddaleniu bo tylko ze 150-200 metrów jeden od drugiego. Ale za to po
    dwóch stronach dość szerokiej arterii. Obrys budynków które nie
    istnieją - co więcej na podglądzie z satelity wyraźnie widać że jest co
    innego - obejrzyj sobie ulicę Twardą w Warszawie. Sprawdź sobie
    wszystko - dla porównania weź np zumi.pl czy Targeo jak Google
    niewiarygodne do porównania. A to tylko kilka minut przed chwila z
    emejzin mapami Appl-a. Obejrzyj sobie - tylko żebyś nie pisał że nie
    ostrzegałem. :-P

    Zdrówko

  • 39. Data: 2012-10-12 10:43:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 00:48:35 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Telefony Nokia to piękna historia, Symbian to piękna historia. Pisanie
    > takich rzeczy, że potrafi zepsuć systemy telefony, hmm, na pewno nie! Może
    > tak, zbudowała swego czasu piękny zamek na plaży i zostawiają go, morze
    > zabrało..

    Symbian to piękna historia jak zepsuć dobry produkt. Np. zmuszając go do
    pracy ze sprzętem, do którego się po prostu nie nadawał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 40. Data: 2012-10-12 14:31:41
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > jest nie do pobicia:
    > http://www.itproportal.com/2012/10/01/purple-flare-t
    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

    Zaczynasz więc rozumieć czemu ta cała afera z odblaskami: aparat foto w
    iPhone5 jest ogolnie dużo lepszy niż ten w Samsungu GSIII. Trzeba bylo wiec
    zrobic szum wokół nieistotnego problemu występującego tylko w w bardzo
    rzadkich i bardzo specyficznych sytuacjach przy robieniu zdjęć pod Słonce,
    ktorych każdy doswiadczony fotograf unika aby odwrocić uwage ludzi od tego,
    że iPhone5 robi lepsze zdjęcia od SGSIII w kazdej innej sytuacji:

    "Flare is but one aspect of the camera's performance - shots from the
    iPhone 5 are noticeably sharper than those from the Galaxy S III,
    especially when shooting in macro mode"