    From: Michal <f...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Fri, 12 Oct 2012 06:51:32 +0200

    W dniu 2012-10-11 19:36, Piotr M pisze:

    > Obecnie? Niestety tylko do pracy.

    > Możesz rozwinąć?

    Na szybko?
    Numer 1,2 i 3 bezapelacyjnie zajmuje koszmarny dialer: lista ostatnio
    użytych numerów bez grupowania (więc szybko się wydłuża i ucieka),
    książka telefoniczna wymaga trafienia w mikrobuttonik - przy czym nie
    jest gotowa do wyszukiwania; chcąc wyszukiwać w książce trzeba tapnąć
    mikrolupkę (uwaga - nie systemową szukałkę bo dostanieszk BINGiem po
    głowiwe, tylko drugą lupkę) i pojawia się... QWERTY.
    Oczywiście jeżeli siedzisz przy biurku to sobie poradzisz, ale w ruchu?
    Masakra! Do tego nie ma szans na wymianę dialera na normalny (w takim
    iOS wyjściem awaryjnym jest JB).

    Przeglądanie www - spróbuj niechcący wcisnąć lupkę (łatwo o to, bo to
    zwykłe pole sensoryczne). Zwija Twoją stronę i atakuje BINGiem.
    "Androidowe" przyzwyczajenie - strzałka w tył żeby się cofnąć do swojej
    strony a tu d*** : zamyka całego explorera i wraca do menu.
    Inna upierdliwość, podwójne tapnięcie kolumny tekstu nie zawsze
    rozszerza do "czytelnej" szerokości, co jest bardzo wygodne jezeli
    przeglądasz www z telefonu.

    Do tego dochodzi całe mnóstwo drobiazgów, które powodują że telefon -
    mimo że ładny i solidnie wykonany, jest dla mnie wyraźnie bardziej
    upierdliwy w użyciu niż HTC którego równolegle używam (oczywiście który
    też nie jest doskonały, ale mankamenty raczej II kategorii).

    M.