  • 41. Data: 2012-10-12 14:31:41
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Azja też jakoś nie chce ammazing ... została jedna biedna ameryka ....

    Jak ja lubie takie komentarze... Byłeś w Azji? Widziałeś?

    Jasne, w takich Indiach królują taniutkie Nokie oczywiscie bo malo kogo
    stac w ogóle na jedzenie.

    Ale jak sie przejedziesz metrem w Singapurze lub Hong Kongu to zauważysz że
    młodzież spędza czas w podróży na smartfonach... To aż smiesznie wygląda:
    gęsto ludzi i prawie każdy ma w jednej ręce smartfona a w drugie
    uchwyt/drążek ktorego się trzyma w metrze aby nie wyleciec na zakręcie. A
    wśród tych smartfoniarzy na oko moje co drugi ma iPhone - byłem, widziałem
    na własne oczy parę tygodni temu.

    Nawiasem mówiąc, widziałem w Hong Kongu cieką rzecz: dziewczyna na iPhonie
    zaiwania te swoje chinskie literki piszac palcem po ekranie jak pędzelkiem
    po jedwabiu... Ciekawi mnie czy to jakas fajna applikacja do czytania
    odręcznego pisma chinskiego czy może iPhone ma coś takiego w iOS w
    chinskiej wersji. Wyglądało to pisanie naprawde zabójczo...

  • 42. Data: 2012-10-12 14:59:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-12 14:31, Pszemol pisze:

    > Zaczynasz więc rozumieć czemu ta cała afera z odblaskami: aparat foto w
    > iPhone5 jest ogolnie dużo lepszy niż ten w Samsungu GSIII. Trzeba bylo wiec
    > zrobic szum wokół nieistotnego problemu występującego tylko w w bardzo
    > rzadkich i bardzo specyficznych sytuacjach przy robieniu zdjęć pod Słonce,
    > ktorych każdy doswiadczony fotograf unika aby odwrocić uwage ludzi od tego,
    > że iPhone5 robi lepsze zdjęcia od SGSIII w kazdej innej sytuacji:

    W każdym teście obiektywów na portalach foto flara jest jedną z
    istotnych testowanych cech, która może mocno obniżyć ocenę końcową. Nie
    jest to problem ani rzadki, ani nie występuje w bardzo specyficznych
    sytuacjach. Mając odpowiedni produkt nie trzeba ograniczać zdjęć pod słońce.

    A wystarczy przemyślana konstrukcja obiektywu i odpowiednie powłoki
    antyrefleksyjne...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 43. Data: 2012-10-12 15:38:41
    Od: atm <...@v...pl>

    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

> [...]
    >
    > "Flare is but one aspect of the camera's performance - shots from the
    > iPhone 5 are noticeably sharper than those from the Galaxy S III,

    Ok, czyli wg Ciebie purpurowy zafarb (bo nie chodzi mi o flare jako
    taka) jest efektem ostrzejszych zdjec....? Dosc karkolomne twierdzenie.
    Ale moze tak jest faktycznie, ze jakosc aparatu w iP5 wymyka sie
    wszelkim porownaniom i nie ma zadnego punktu odniesienia ;]]]
    Co tam N8 albo gupi Pure View 808, iP5 jak zaden ostrzy zylki na
    skrzydelkach pszczolek a purpurowy zafarb ma byc - to jest oznaka
    wysokiego zaawansowania technicznego aparatu. Pszemol... prosze ;]
    Juz wczesniej pokazywalem Ci, ze ta ostrosc w sporym stopniu wynika z
    oprogramowania - krawedz parasola na niebieskim tle po lewej:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3252&idPhone2=4910&idPhone3=3619
    Sensora Apple samo nie wyprodukowalo, prawda? Zatem inne telefony
    posiadajace ten modul foto rowniez powinny byc skazone ta wada optyczna.
    Nie sa.
    Wiele wskazuje na to, ze to nie wspmniana przez Ciebie outstanding,
    amiazing, incredible jakosc ale szkielko szafirowe zastosowane w iP5.
    Tu masz info:
    http://www.guardian.co.uk/technology/2012/oct/08/iph
    one5-purple-haze-explained
    Opinie wyrazaly dosc lebskie osoby, choc byc moze nie znaja sie na amazingu.
    Jedna jedyna rzecz, ktora Apple wymyslilo - szafirowe szkielko...
    tak, musialo byc cos ze szkielkiem, wczesniej byly plecki. To tradycja
    jakas ;]
    Znalazles moze jakies zestawienie, na ktorym inny smartfon poza
    produktami Appla ma purpurowy zafarb chocby zbliony do iPhone 5?
    Ja nie mialem szczescia...

  • 44. Data: 2012-10-12 16:16:52
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 10:33:30 UTC+2 użytkownik Maciek Babcia Dobosz
    napisał:

> [...]
    >
    > "Warszawa Gdańska"i "Warszawa Dworzec Gdański" na szczęście w mniejszym
    >
    > oddaleniu bo tylko ze 150-200 metrów jeden od drugiego. Ale za to po
    >
    > dwóch stronach dość szerokiej arterii. Obrys budynków które nie
    >
    > istnieją - co więcej na podglądzie z satelity wyraźnie widać że jest co
    >
    > innego - obejrzyj sobie ulicę Twardą w Warszawie. Sprawdź sobie
    >
    > wszystko - dla porównania weź np zumi.pl czy Targeo jak Google
    >
    > niewiarygodne do porównania. A to tylko kilka minut przed chwila z
    >
    > emejzin mapami Appl-a. Obejrzyj sobie - tylko żebyś nie pisał że nie

    Za mocno ściskałeś iPada i wszystko się poprzesuwało na mapach. To wszystko
    ewidentnie Twoja wina. Dokup za kilkadziesiąt dolców iBumper, wart kilka centów, i
    wszystko wróci na swoje miejsce. Problem rozwiązany.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 45. Data: 2012-10-12 16:29:35
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 14:31:42 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

    > Zaczynasz więc rozumieć czemu ta cała afera z odblaskami:

    Jaka afera?
    - za mocno go użyszkodnicy ściskają i barwnik się rozlewa po zdjęciu
    - wszystkie smartfony tak mają
    - to nowy emejzin fjuczer do zdjęć iPurplePhoto

    aparat foto w

    > iPhone5 jest ogolnie dużo lepszy niż ten w Samsungu GSIII.

    Wczoraj nie istniało pojęcie "ogólnie lepszy", dzś automagicznie się pojawiło.
    Emejzin jesteś. "Prawda" mogłby się sporo od ciebe nauczyć.

  • 46. Data: 2012-10-12 16:41:31
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

    > Ok, czyli wg Ciebie purpurowy zafarb (bo nie chodzi mi o flare jako taka)
    > jest efektem ostrzejszych zdjec....? Dosc karkolomne twierdzenie.

    Ja tego nie napisałem nigdzie!
    Napisałem ze poza tym problemem aparat jest ogolnie lepszy niz ten w
    SGSIII.

    Co to znaczy w praktyce?

    W praktyce wiec, jak zrobisz 200 zdjęć iPhone5 i 200 zdjęć SGSIII i w tym
    zestawie będziesz miał 2-3 zdjęcia pod Słońce to bedziesz miał w grupie
    zdjec z iPhone 2 gorsze a 192 lepsze niz te zrobione SGSIII.

    > Ale moze tak jest faktycznie, ze jakosc aparatu w iP5 wymyka sie wszelkim
    > porownaniom i nie ma zadnego punktu odniesienia ;]]]

    Powtórzmy podsumowanie:
    "Flare is but one aspect of the camera's performance - shots from the
    iPhone 5 are noticeably sharper than those from the Galaxy S III,
    especially when shooting in macro mode"

    Mam przetlumaczyć czy rozumiesz?

    > Co tam N8 albo gupi Pure View 808, iP5 jak zaden ostrzy zylki na
    > skrzydelkach pszczolek a purpurowy zafarb ma byc - to jest oznaka
    > wysokiego zaawansowania technicznego aparatu. Pszemol... prosze ;]

    Nie interesuje nas N8 bo on sie do niczego innego niz do zdjec nie nadaje!
    Jak chce miec aparat to kupie sobie Canona...
    Oceniamy smartfony, a wiec wybor sie zawęża do tych smartfonów, które
    nadają się nie tylko do robienia zdjęć ale są adekwatną alternatywą dla
    iPhone. Stąd masz porównanie do SGSIII a nie do smiechu wartych atrapach
    smartfona z Nokii.

> [...]
    > Jedna jedyna rzecz, ktora Apple wymyslilo - szafirowe szkielko...
    > tak, musialo byc cos ze szkielkiem, wczesniej byly plecki. To tradycja jakas ;]

    Obiektyw w smartfonach to wrażliwa rzecz.
    Ten w iPhone4 rysuje się bardziej niż szkło pleców.
    Rozumiem powód dodania ochrony, choc osobiscie mi rysy na obiektywie nie
    przeszkadzają bo przecież nie mają zwykle żadnego wpływu na jakość zdjęcia.
    Jeśli więc ta ochrona przed rysowaniem w postaci szafirowej szybki jest
    przyczyną purpurowego zafarbu to chętnie bym sobie ją w swoim iPhone
    wyłupił :)

    > Znalazles moze jakies zestawienie, na ktorym inny smartfon poza
    > produktami Appla ma purpurowy zafarb chocby zbliony do iPhone 5?
    > Ja nie mialem szczescia...

    Custommer reports piszą ze takie same są w SGSIII. Kupnsobie ich gazetkę z
    raportem a zobaczysz fotki o których pisali.
    Po raz kolejny powtarzam: unikam robienia zdjęć pod światło komórką. Flary
    w tych warunkach czy zafarby mnie nie zniechęcają i nie będę ich aktywnie
    szukał.

    Co ciekawe....Wygląda z raportu ze sytuacja jest podobna w iPhone4S a jakos
    nikt wcześniej o tym "problemie" nie słyszał. Nie zastanawia Cie to? Bo dla
    mnie to wyrazny sygnał ze problem jest sztucznie rozdmuchany teraz, gdy
    iPhone5 zagraża konkurencji SGSIII.

  • 47. Data: 2012-10-12 16:44:07
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 10:43:42 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Symbian to piękna historia jak zepsuć dobry produkt. Np. zmuszając go do
    >
    > pracy ze sprzętem, do którego się po prostu nie nadawał

    A co dokłądnie masz na myśli?

  • 48. Data: 2012-10-12 16:48:30
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Pszemol <P...@P...pl> wrote:
    > W praktyce wiec, jak zrobisz 200 zdjęć iPhone5 i 200 zdjęć SGSIII i w tym
    > zestawie będziesz miał 2-3 zdjęcia pod Słońce to bedziesz miał w grupie
    > zdjec z iPhone 2 gorsze a 192 lepsze niz te zrobione SGSIII.

    Sorki za literówke, oczywiscie 198 czy tam te 197 :)
    Moj czytnik niusow na iPhone nie ma rachunkowego spellcheckera ;)

  • 49. Data: 2012-10-12 16:54:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 07:44:07 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > A co dokłądnie masz na myśli?

    Zmuszenie go do pracy z:
    a. duzymi ekranami
    b. ze sterowaniem dotykowym

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 50. Data: 2012-10-12 17:01:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > nadają się nie tylko do robienia zdjęć ale są adekwatną alternatywą dla
    > iPhone. Stąd masz porównanie do SGSIII a nie do smiechu wartych atrapach

    Pierwszy z brzegu test porownawczy, przeczytaj prosze fragment dotyczacy
    iP5 vs SGS3 oraz podsumowanie.
    A swoja droga strasznie sie uparles na SGS3. Ktos ze znajomych kupil czy
    jak? Dla mnie to przerosnieta mydelniczka i tyle.