  • Data: 2012-10-16 02:07:46
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5i6gr$lrj$1@node1.news.atman.pl...

    > Moze bedziesz mial okazje ujrzec green glow:
    > http://au.ibtimes.com/articles/394177/20121015/apple
    -iphone-5-ios-green-glow.htm#.UHycLoZHjGA
    > Jest to doskonale dobrane uzupelnienie wczesniej znanego efektu - purple
    > haze. Oba efekty wraz z light leak tworza wspaniala kompozycje
    > zapewniajaca uzytkownikowi wrazenia nieosiagalne na konkurencyjnych
    > smartfonach ;]

    Wybrałem się dziś rowerkiem do sklepu AT&T ...
    Miałem iPhone 5 w ręce. Niestety tylko był czarny do pomacania...

    Na smyczy przypięty do reklamy, ale włączony i do netu podłączony.
    Jest wyraźnie lżejszy i cieńszy od mojego iPhone4, ekran niezauważalnie
    jaśniejszy, bardziej biały niż mój "wyświecony" już pewnie, roczny iPhone4.
    Stojąca obok SGSIII wyraźnie ciemniejszy ekran, mimo że jasność na max.

    Rzeczywiście aplikacja mapowa nie jest w stanie prostych rzeczy
    zrobić jak korekcja pisowni - google maps w iPhone4 w przypadku
    literówki wyskakuje z okienkiem typu "Did you mean .... ?" i tam
    jest zwykle korekcja a tu - kicha, nie znaleziono ulicy bo wpisałem
    dwa wyrazy zlepione bez spacji. Na google maps taka literówka
    jest łatwo wychwytywana.

    Co do rysowania się obudowy - nie była porysowana, mimo że
    jest to egzemplarz wystawowy macany codziennie przez ludzi...
    Próbowałem zarysować paznokciem i oczywiście nie ma szans,
    więc to jakieś plotki...

    Aparat foto - widać na pierwszy rzut oka dużą poprawę sofware,
    szybciej ustawia się autofokus, generalnie "przesłona" nie trzyma
    na ekranie w napięciu gdy aplikacja aparatu "wstaje" jak w iP4...
    Widzę poprawę ale w sklepie niewiele dało się przetestować.

    Poszukam jakiegoś innego sklepu gdzie będzie można pomacać
    wersję białą to wtedy pobawię się dłużej - dziś czasu mało miałem.