  • 31. Data: 2012-04-05 13:17:20
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > jak sie okaze ze porazka, to folie mozna odkleic. Ale jak sie okaze ze
    > gorilla wcale nie jest taka gorilla, to juz na naklejenie folii
    > bedzie za poozno.

    Nie no, następny. Kupuje telefon za dwa kafle z super ekranem by go oszpecić
    folią. AMEJZING.

  • 32. Data: 2012-04-09 22:31:06
    Od: atm <...@v...pl>

    Pierwszy problem:
    http://www.engadget.com/2012/04/09/some-nokia-lumia-
    900-handsets-having-trouble-connecting-to-data/

  • 33. Data: 2012-04-10 04:00:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
> [...]
    eview/

    > Zakładając, że bateria wytrzyma dłużej niż od śniadania do obiadu

    Podobno beta test się już skończył, pewnie wypuszczą wersję WP
    który się już nie wiesza i nie będzie zjadał baterii wątkami kręcącymi
    się w kółko bezczynnie jak w starym, dobrym blackberry... :-)

  • 34. Data: 2012-04-10 04:06:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jednak bardzo niewielka:
    > http://www.bgr.com/2012/04/04/nokia-lumia-900-teardo
    wn-reveals-mediocre-hardware/

    No jeśli ktoś idzie na ilość a nie na jakość i projektuje 15 telefonów
    na 3 systemy operacyjne jednocześnie to takie dziadostwo potem
    wychodzi. Ograniczyliby liczbę modeli jakie wypuszczają to może
    poprawiłaby się jakość dopracowania szczegółów...

    Ale moim zdaniem to ostatnie podrygi umierającej Nokii. Tu jest
    ładne porównanie cen akcji z ostatnich 5 lat Apple, Nokia i Blackberry:
    http://finance.yahoo.com/echarts?s=AAPL#symbol=aapl;
    range=5y;compare=nok+rimm

  • 35. Data: 2012-04-10 04:07:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Korzystając tak jak palmiarze/androidziarze, czyli 3G włączając
    > tylko do śniadania i do obiadu, wytrzyma nawet i trzy dni.

    O... to takiej metody nie znałem :-) A 4G nie trzeba już wyłączać? :-))))

  • 36. Data: 2012-04-10 04:27:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > O... to takiej metody nie znałem :-) A 4G nie trzeba już wyłączać?
    > :-))))

    Nie wiem, zapytaj użytkowników SGS2, który przy domyślnej konfiguracji i
    korzystaniu z funkcji smartfonowych wytrzymuje raptem 8 godzin, a jego
    wyznawcy stają na głowie by wytrzymał 3 dni (w sumie nie wiem po co, jak na
    noc można po prostu podłączyć do prądu).

  • 37. Data: 2012-04-10 04:37:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > wychodzi. Ograniczyliby liczbę modeli jakie wypuszczają to może
    > poprawiłaby się jakość dopracowania szczegółów...

    Np. takie umiejscowienie anteny, by telefon działał w rękach a nie tylko na
    stole?

    > Ale moim zdaniem to ostatnie podrygi umierającej Nokii. Tu jest
    > ładne porównanie cen akcji z ostatnich 5 lat Apple, Nokia i
> [...]

    Martw się lepiej o ceny akcji na następne pięć lat, zwłaszcza po tym jak
    Najlepszy Operator Komórkowy w Ameryce kopnął ajfona w dupę.

  • 38. Data: 2012-04-10 05:39:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Np. takie umiejscowienie anteny, by telefon działał w rękach
    > a nie tylko na stole?

    Mój iPhone4 działa w rękach i na stole...

    Może zamiast słuchać plotek posłuchałbyś opinii użytkowników?
    Bo ja na zasięg iPhone4 nie narzekam a używam go juz prawie 2 lata.

    range=5y;compare=nok+rimm

    > Martw się lepiej o ceny akcji na następne pięć lat, zwłaszcza po tym jak
    > Najlepszy Operator Komórkowy w Ameryce kopnął ajfona w dupę.

    Ty mi lepiej wytłumacz jak to jest że mimo kryzysu akcje Apple idą
    pod sufit a akcje tej wspaniałej Nokii lecą z miesiąca na miesiąc niżej?
    Czyżby się akcjonariuszom strategia firmy nie podobała?
    Widzisz - cena akcji odzwierciedla popyt na firmę dzisiaj... a dzisiaj
    popyt na firmę kształtuje oczekiwanie w stosunku do tej firmy na
    przyszłość. Firmy których akcje są w cenie darzone są przez akcjonariuszy
    zaufaniem - te akcje się kupuje... Firmy których akcje idą w dół nie są
    darzone zaufaniem - ich strategia na przyszłość oceniana jest przez
    inwestorów negatywnie. Zastanów się chwilkę co inwestorzy myślą
    na temat potencjalnego sukcesu Lumnia 900 i ja to dyskontuje rynek.

    A co do AT&T kopiącego iPhone w dupe - to nie rozumiem za bardzo
    co masz na myśli... Czyżbyś sugerował że nie można kupić iPhone 4S
    w AT&T? Że AT&T nie ma iPhone 4 w ofercie? To się grubo mylisz...
    http://www.att.com/wireless/iphone/#fbid=Fe1vqQmQ6Dd
    Firmy komórkowe nieustannie dodają do swojej oferty nowe telefony.
    Dodanie przez AT&T telefonu Lumnia 900 do swojej oferty bynajmniej
    nie oznacza że kopią iPhone w dupę... nie wiem po co to insynuujesz.

  • 39. Data: 2012-04-10 06:43:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jlhvul$ir9$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > (fakt, ze takim sobie z powodu pentile) i nie stac go na iP4S
    > to L900 bedzie niezla opcja. Ta recenzja jest bardziej przychylna:

    Ja kogos nie bedzie stac na $200 na iP4S to sobie moze kupic
    za te same $99 iP4 i chyba wyjdzie na tym lepiej...

    Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
    odmalpowali od Apple równiez brak mozliwosci rozszerzenia
    pamieci masowej - nie ma w Lumnia 900 gniazda micro SD card!
    Jak to tak? Niepotrzebne??? Nagle okazuje sie, ze 16GB wystarcza?

  • 40. Data: 2012-04-10 12:00:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    eview/

    > Ja kogos nie bedzie stac na $200 na iP4S to sobie moze kupic
    > za te same $99 iP4 i chyba wyjdzie na tym lepiej...

    Dlaczego niby lepiej?

    > Swoja droga widze ze poza wygladem tekturowego pudelka
    > odmalpowali

    To nie jest wzór ani Apple ani Nokii, to jest standardowe paskudne pudelko w
    AT&T, oszolomie.

    > od Apple równiez brak mozliwosci rozszerzenia
    > pamieci masowej - nie ma w Lumnia 900 gniazda micro SD card!
    > Jak to tak? Niepotrzebne??? Nagle okazuje sie, ze 16GB wystarcza?

    Do kogo te krzyki? Przeciez OP napisal pogardliwie "po prostu telefon z
    duzym wyswietlaczem".