    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 800
    Date: Sun, 27 Nov 2011 18:33:52 +0100

    W dniu 27 listopada 18:20, atm pisze:

    > Fajnie,ze ten telefon budzi u Ciebie taki entuzjazm, nie chcialbym tego
    > popsuc....ale ;]
    > 1. Problem z bateria okazuje sie byc nie tylko bolaczka nowego iP4S:
    > http://di.com.pl/news/41812,0,Nokia_Lumia_800_tez_ma
    _problem_z_bateria.html
    > 2. Poki co jakosc zdjec jest podobno mocno przecietna, w tym wypadku
    > rowniez pracuja nad rozwiazaniem:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21160:nokia-n9-i-lumia-800-czekaj-na-firm
    ware-do-optyki&catid=1:latest-news&Itemid=103

    Wychodzi na to że może Nokia ciut (miesiąc, dwa) pośpieszyła się. Bądźmy
    dobrej myśli i aby ww bolączki po poprawkach firmware, ustąpiły. Już
    jakość zdjęć jakość bym przełknął (chociaż myślę że tu Nokia na pewno da
    radę), ale co do baterii to nie wyobrażam sobie kompromisów.

    > 3. Porownienie bardzo podobnych wizualnie modeli N9 i Lumii 800 wypada
    > dosc niekorzystnie dla tego drugiego:
    > http://www.engadget.com/2011/10/26/nokia-lumia-800-v
    s-nokia-n9-the-tale-of-the-tape/

    IMO tylko te z ww. różnic nie są na niekorzyść:
    - 0.2" mniej ekranu
    - kamerka do video rozmów (kto to w ogóle używa)
    Szkoda co do pamięci RAM (0.5 vs 1GB)

    Ale podstawowa różnica to Windows :)

    Coś czuje że bardzo bliskie relacje Microsoftu z Nokia wyjdą na dobre.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas