  • 51. Data: 2014-03-31 15:59:00
    Temat: Re: Lukoil
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    news:lhbpdk$8ls$6@dont-email.me...

    > a jak myslisz skąd łukoil bierze paliow?
    > A skąd te rafinerie biorą ropę?

    Ropę biorą z Orlenu, a Orlen z Rosji, co nie zmienia faktu, że stacje
    benzynowe mają jakąś tam swoją marżę i cały sklepik. Więc ze Statoilu do
    ruskich idzie zakup hurtowy benzyny, a z Lukoilu do ruskich idzie wszystko z
    benzyny i marża ze sklepu.

    A.

  • 52. Data: 2014-03-31 17:20:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 15:59:00 +0200 osobnik zwany Ajgul napisał:

> [...]
    > benzynowe mają jakąś tam swoją marżę i cały sklepik. Więc ze Statoilu do
    > ruskich idzie zakup hurtowy benzyny, a z Lukoilu do ruskich idzie

    a teraz prezesie od biznesu policz jaka to róznica?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-03-31 18:11:02
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > a teraz prezesie od biznesu policz jaka to róznica?

    Wystarczająca do tego, żeby chcieć otwierać stacje benzynowe, prezesie od
    nie wiem czego.
    Nie wiesz jaki jest zysk ze sklepu? Lepszy czasem niż z benzyny

  • 54. Data: 2014-03-31 18:13:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 18:11:02 +0200 osobnik zwany Ajgul napisał:

    > Wystarczająca do tego, żeby chcieć otwierać stacje benzynowe, prezesie
    > od nie wiem czego.
    > Nie wiesz jaki jest zysk ze sklepu? Lepszy czasem niż z benzyny

    no to czemu nie chcesz od razu wprowadzić zakazu robienia z ruskimi
    jakichkolwiek interesów?

  • 55. Data: 2014-03-31 18:36:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości

    > Wystarczająca do tego, żeby chcieć otwierać stacje benzynowe, prezesie od
    > nie wiem czego.
    > Nie wiesz jaki jest zysk ze sklepu? Lepszy czasem niż z benzyny

    Dlatego ja paliwo tankuję na Lukoilu, a parówki kupuję na Orlenie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 56. Data: 2014-03-31 19:58:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 15:08:11 +0200, Ajgul napisał(a):

    > Tylko ja zostałem przeciw Rosji?

    Najwidoczniej. Macso spierdolił do raichu, brat_olin buduje szwedzki
    socjalizm, Art wozi omy za niemieckie jurki, wiec musisz sam przeciw
    imperium sowieckiemu stanąć :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 57. Data: 2014-03-31 21:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > Tylko ja zostałem przeciw Rosji?
    > Wy wszyscy już za parówę i 20 groszy na litrze sputinieliście?!
    > Bojkotuj Lukoil!

    A dlaczego tylko ty?
    Ja tez :) Od zawsze. ale jak spuszczą do 4 zł to się jednak skuszę :)
    Ba, nawet 4,5 przemyslę.

  • 58. Data: 2014-03-31 21:34:03
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > no to czemu nie chcesz od razu wprowadzić zakazu robienia z ruskimi
    > jakichkolwiek interesów?

    bojkot to nie zakaz.
    kto miałby wydać "zakaz"?
    oczywiście, jak ktoś chce to może nawet darowizny dla Rosji robić, ale po co
    taki ktoś tu jest?

    A.

  • 59. Data: 2014-03-31 21:34:55
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:533999a4$0$2237$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości

    > Dlatego ja paliwo tankuję na Lukoilu, a parówki kupuję na Orlenie. :)

    i nie zapomnij się wysrać na Lukoilu i długo myć ręce gorącą wodą! Wodę
    spuść 3 razy!

    A.

  • 60. Data: 2014-03-31 21:35:40
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Najwidoczniej. Macso spierdolił do raichu, brat_olin buduje szwedzki
    > socjalizm, Art wozi omy za niemieckie jurki, wiec musisz sam przeciw
    > imperium sowieckiemu stanąć :)

    podniese ten cienżar z godnościom~!