  • 61. Data: 2014-03-31 21:38:19
    Temat: Re: Lukoil
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:XnsA301CEB584E31budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > A dlaczego tylko ty?
    > Ja tez :) Od zawsze. ale jak spuszczą do 4 zł to się jednak skuszę :)
    > Ba, nawet 4,5 przemyslę.

    Tankuj w TESCO, w kraku są tańsi o 35 gr/l od Orlen/BP, a jak założysz konto
    w Getin Banku to jescze możesz odzyskać około 30 zł miesięcznie z wydatków
    na benzynę.
    Ostantio widziałem tam (w Tesco) cenę 5,18/l.

    A.

  • 62. Data: 2014-03-31 22:06:33
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 17:20:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a teraz prezesie od biznesu policz jaka to róznica?

    Spora, bo mozna przyjac, ze polowa zysku stacji to sklep.
    pablo

  • 63. Data: 2014-03-31 22:12:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

> [...]
    > z wydatków na benzynę.
    > Ostantio widziałem tam (w Tesco) cenę 5,18/l.

    Juz pisałem - najblizej tania stacje mam w auchan - dzis ON po 5,22 podczas
    kiedy najtaniej w innych stacjach widziałem po 5,39.

  • 64. Data: 2014-03-31 22:47:33
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:XnsA301DFE4CA421budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > Juz pisałem - najblizej tania stacje mam w auchan - dzis ON po 5,22
    > podczas
    > kiedy najtaniej w innych stacjach widziałem po 5,39.

    Ja nigdy nie tankowałem w sklepach, ale jak to policzyłem dla 50 litrów
    jakie wchodzą do mojego, oraz dla 2000km jakie ostatnio robię w miesiącu to
    jednak jest jakiś odzysk. Lepiej to przepić niż oddawać nafciarzom!

    Aygul

  • 65. Data: 2014-04-01 10:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

> [...]
    > litrów jakie wchodzą do mojego, oraz dla 2000km jakie ostatnio robię w
    > miesiącu to jednak jest jakiś odzysk. Lepiej to przepić niż oddawać

    No własnie.
    A jak to się liczy dla 80 litrów i 5 lub więcej tankowań w miesiacu...

    Byle nie jezdzic specjalnie 10 km na taką stację :)

  • 66. Data: 2014-04-01 13:40:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-30 14:09, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > USA powiedzmy?

    Powiedzmy ze nie są i nie wierzą aby byli w stanie zrobić to
    taniej niż dzisiaj Rosja. Bo chyba nie zakładasz że tanio kupisz
    loco NewYork i za darmo kosmici przetransferują to na drugą
    drugą stronę planety.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2014-04-01 13:45:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-31 12:27, Użytkownik J.F napisał:

    > Rosja tez ma spore rezerwy w dolarach. Znacznie wieksze niz ten "odplyw
    > kapitalow".
    > Tym niemniej moga sie dogadac na platnosc w Euro, juanach czy rublach,
    > bo po co im jakies dolary ...

    Żeby tylko w dolarach.
    Jak światowe ceny złota polecą na pysk to będzie znaczyło że Rosja
    rezerwy wyprzedaje. A kiedyś twierdzono że tylko z tych rezerw kilka
    lat są w stanie wyżyć.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-04-01 16:46:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:
    > Żeby tylko w dolarach.
    > Jak światowe ceny złota polecą na pysk to będzie znaczyło że Rosja
    > rezerwy wyprzedaje. A kiedyś twierdzono że tylko z tych rezerw kilka
    > lat są w stanie wyżyć.

    jak zaczną sprzedawać to ceny polecać na mordę szczególnie jak rynek poczuje
    posokę.

    sprzedadzą za bezcen i co im zostanie?

    jest tylko mały problemik... że by coś sprzedać to ktoś musi mieć jak
    zapłacić...

    jeśli by doszło do wojny gospodarczej to banki rosyjskie mogą miec spory
    problem z funkcjonowanie.

    juz teraz praktycznie nie są w stanie wykonywać przelewów zagranicznych.

    co ci po milionie dolarów na koncie w banku w Moskie jeśli ten milion będzie
    tylko zapisem kesięgowym które go sie nie da zamienić na gotówkę?

  • 69. Data: 2014-04-01 17:23:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    > Juz pisałem - najblizej tania stacje mam w auchan - dzis ON po 5,22
    > podczas
    > kiedy najtaniej w innych stacjach widziałem po 5,39.

    Na Neste było 5,32.

  • 70. Data: 2014-04-01 17:24:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > taniej niż dzisiaj Rosja. Bo chyba nie zakładasz że tanio kupisz
    > loco NewYork i za darmo kosmici przetransferują to na drugą

    Nawet jak nie będzie za darmo, to i tak taniej niż od ruskich.
    Obecnie gaz w USA 150 dol, transport szacuje się na drugie tyle.
    Wiesz za ile sprzedają nam Ruscy?
    Bliżej 500 niż 300.