  • 191. Data: 2014-04-04 17:03:01
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 16:59:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > możesz miec dowolne wyobrażenia. Tyle, że nie mają one nic wspólnego z
    >
    > rzeczywistością. podobnie jak twoje podejscie do netykiety i cytowania.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka. Jak masti nie może nic
    konkretnego napisać to się czepia cytowania. I staje się ginekomastim.

  • 192. Data: 2014-04-04 17:06:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > w przeciwieństwie do Ciebie widziałem tysiące zdjęć komunistycznej
    > propagandy i mam je głeboko gdzieś

    Zdjecia komunistycznej propagandy w polskich mainstreamowych mediach?
    No, no...

    > ale łyknąłeś ich propagande. nikt inny nie używa w tym kotekscie słowa
    > "faszyści"

    Jasne :-) Argumentacja na wysokim poziomie.

    > kto najechał Kosowo? proste pytanie a unikasz odpowiedzi.

    A jakie to ma znaczenie w tym kontekscie? Krymu tez nikt nie najezdzal,
    nawet takie slowo nie padlo z ust zachodnich przywodcow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 193. Data: 2014-04-04 17:12:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    [...]

    > A jakie to ma znaczenie w tym kontekscie? Krymu tez nikt nie najezdzal,

    No chyba sobie, kurwa!, jaja z nas robisz!

    > nawet takie slowo nie padlo z ust zachodnich przywodcow.

    Ty na ruskim żołdzie jesteś, że takie brednie wypisujesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 194. Data: 2014-04-04 17:15:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 17:06:00 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >

    > A jakie to ma znaczenie w tym kontekscie? Krymu tez nikt nie najezdzal,
    >
    > nawet takie slowo nie padlo z ust zachodnich przywodcow.

    Bo może zachodni, z wyjątkiem polskich, mają trochę oleju w głowach. I wiedzą że z
    Rosją trzeba żyć w zgodzie. trochę ponarzekali żeby nie było że nic nie zrobili.

  • 195. Data: 2014-04-04 17:25:35
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 17:12:26 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AZ,
    >

    > Friday, April 4, 2014, 5:06:00 PM, you wrote:
    >

    > [...]
    >

    > No chyba sobie, kurwa!, jaja z nas robisz!

    > Ty na ruskim żołdzie jesteś, że takie brednie wypisujesz?
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Prawdę napisał. Krymu nie najechali Rosjanie. To że się pokazali na ulicach uzbrojeni
    jacyś żołnierze nie znaczy że to był najazd albo wypowiedzenie wojny. Tymi
    uzbrojonymi żołnierzami zrobili bardzo dobrą rzecz. Nie dopuścili do powstania
    kolejnego majdanu na Krymie. Jak by tam powstał jakiś majdan to na bank by się krew
    polała nawet jak by tam uzbrojonych Rosjan nie było. Wszystko by się przeciągnęło w
    czasie. A tak nie wpuścili na Krym oszołomów i załatwili sprawę tak ze nikomu włos z
    głowy nie spadł. To nie idzie o to gdzie jest jakieś państwo. Tylko czy jest
    możliwość życia w spokoju. Polska jakiś czas temu przestała być suwerennym państwem.
    Żyjemy w we wspólnym z innymi narodami państwie co się nazywa Unia Europejska. Czy z
    tego powodu jest nam bardzo źle? Źle to by było jak byśmy byli poza Unią. To i może
    tym z Krymu się poprawi jak będą też w takiej unii co się Federacja Rosyjska czy
    jakoś tak nazywa.

  • 196. Data: 2014-04-04 17:25:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 15:06:00 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Zdjecia komunistycznej propagandy w polskich mainstreamowych mediach?
    > No, no...

    zdjęcia były dużo wcześniej niz istniało pojęcie mainstream. Do tego, tak
    nadal są publikowane.

    > Jasne :-) Argumentacja na wysokim poziomie.

    wij się. Ale to prawda.

    > A jakie to ma znaczenie w tym kontekscie?

    teraz nie ma znaczenia?

    >Krymu tez nikt nie najezdzal,

    I Ty twierdzisz, ze nie uległeś rosyjskiej propagandzie? Pokaz mi ten
    sklep wędkarski gdzie sprzedają krążowniki rakietowe i sklep sportowy
    gdzie sprzedają czołgi. Chetnie kupię.

  • 197. Data: 2014-04-04 17:26:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 08:03:01 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka. Jak masti nie
    > może nic konkretnego napisać to się czepia cytowania. I staje się
    > ginekomastim.

    jak kogutek nie ma argumentów to zaczyna przekrecać nicki.

  • 198. Data: 2014-04-04 17:30:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 17:25:41 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Pokaże jak ty pokażesz leje po bombach jakie zrzucali na Krym Rosjanie. Jak pokażesz
    obozy koncentracyjne na Krymie, oczywiście te stworzone w tym roku przez Rosjan.
    Pierdolić obozy i leje. Pokaż chociaż jedno miejsce gdzie w ulicznej egzekucji
    Rosjanie rozstrzelali jednego krymskiego Ukraińca za to że był przeciwny.

  • 199. Data: 2014-04-04 17:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka.

    Tak, tak, pamietamy Twoje tłumaczenie, dlaczego nie możesz cytowac
    poprawnie...

  • 200. Data: 2014-04-04 18:31:48
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 17:58:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Tak, tak, pamietamy Twoje tłumaczenie, dlaczego nie możesz cytowac
    >
    > poprawnie...

    A coś w temacie masz do napisania czy też nie potrafisz pływać?