    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lukoil
    Date: Fri, 4 Apr 2014 15:25:41 +0000 (UTC)
    <lhk4c4$6c4$1@node2.news.atman.pl> <lhlpr3$47b$4@dont-email.me>
    <lhlq7i$m5r$2@node2.news.atman.pl> <lhlrr5$47b$8@dont-email.me>
    <lhlsqd$m5r$3@node2.news.atman.pl> <lhltaj$47b$10@dont-email.me>
    <lhltrd$m5r$4@node2.news.atman.pl> <lhluub$47b$11@dont-email.me>
    <lhm0nt$m5r$5@node2.news.atman.pl> <lhm1sr$47b$12@dont-email.me>
    <lhm2e1$m5r$8@node2.news.atman.pl> <lhm2pn$47b$14@dont-email.me>
    <lhm37c$m5r$9@node2.news.atman.pl> <lhm5nd$47b$15@dont-email.me>
    <lhm64o$m5r$10@node2.news.atman.pl> <lhm89k$47b$17@dont-email.me>
    <lhm8s5$m5r$11@node2.news.atman.pl> <lhmani$47b$19@dont-email.me>
    <lhmb6o$m5r$13@node2.news.atman.pl> <lhmde7$47b$22@dont-email.me>
    <lhmds6$m5r$15@node2.news.atman.pl> <lhmeku$47b$23@dont-email.me>
    <lhmet9$m5r$17@node2.news.atman.pl> <lhmfbd$47b$24@dont-email.me>
    <lhmg95$m5r$20@node2.news.atman.pl> <lhmhbh$47b$28@dont-email.me>
    <lhmhoo$m5r$22@node2.news.atman.pl>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 15:06:00 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Zdjecia komunistycznej propagandy w polskich mainstreamowych mediach?
    > No, no...

    zdjęcia były dużo wcześniej niz istniało pojęcie mainstream. Do tego, tak
    nadal są publikowane.

    > Jasne :-) Argumentacja na wysokim poziomie.

    wij się. Ale to prawda.

    > A jakie to ma znaczenie w tym kontekscie?

    teraz nie ma znaczenia?

    >Krymu tez nikt nie najezdzal,

    I Ty twierdzisz, ze nie uległeś rosyjskiej propagandzie? Pokaz mi ten
    sklep wędkarski gdzie sprzedają krążowniki rakietowe i sklep sportowy
    gdzie sprzedają czołgi. Chetnie kupię.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?