  • 151. Data: 2014-04-04 10:24:18
    Temat: Re: Lukoil
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > co wybrali? Referendum w którym głosuje 123% uprawnionych?

    Nie rozmieszaj mnie, jakie 123%? Frekwencja wyniosla ponad 70%. No i czemu
    mialoby byc inaczej skoro tam wiekszosc mieszkancow to wlasnie Rosjanie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 152. Data: 2014-04-04 10:51:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 08:24:18 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Nie rozmieszaj mnie, jakie 123%? Frekwencja wyniosla ponad 70%. No i
    > czemu mialoby byc inaczej skoro tam wiekszosc mieszkancow to wlasnie
    > Rosjanie?

    normalne. Pierwszy link z brzegu:
    <http://fakty.interia.pl/raport-zamieszki-na-ukraini
    e/opinie/news-
    ukrainskie-media-w-sewastopolu-frekwencja-wyniosla-1
    23-proc,nId,1359080>

    nie takie cuda się za komuny działy. Ale młody jesteś to nie możesz
    pamiętać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2014-04-04 11:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Ty nie dyskutujesz. Ty wszystko negujesz. Na dodatek nie piszesz
    > dlaczego negujesz. Tak się nie da dyskutować.

    Możesz podać jakieś przykłady sytuacji w ktorej wszystko neguje?
    Bo chyba coś sobie wymyśliłes...

  • 154. Data: 2014-04-04 11:08:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    23-proc,nId,1359080>

    > nie takie cuda się za komuny działy. Ale młody jesteś to nie możesz

    Wrzuc jeszcze Onet albo TVN24 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 155. Data: 2014-04-04 11:17:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 09:08:29 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    nie/opinie/news-
    23-
    proc,nId,1359080>

    > Wrzuc jeszcze Onet albo TVN24 :-)

    no i?

  • 156. Data: 2014-04-04 11:26:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > no i?

    No i to, ze sa to gowno warte zrodla. Jakos, nikt z wielkich przywodcow nie
    podchwycil tego, ciekawe czemu? Przeciez to taki mocny argument. Cos sobie
    pod nosem gadali tylko, ze bylo nielegalne. Przeciez referendum to podstawa
    demokracji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 157. Data: 2014-04-04 11:44:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 09:26:05 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > nie podchwycil tego, ciekawe czemu? Przeciez to taki mocny argument. Cos
    > sobie pod nosem gadali tylko, ze bylo nielegalne. Przeciez referendum to

    a jakie masz inne źródła? Może powiesz kto zorganizował te referendum?
    Jaka legalna władza? ze źródłami poproszę.

  • 158. Data: 2014-04-04 11:45:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, April 4, 2014, 11:26:05 AM, you wrote:

> [...]
    > pod nosem gadali tylko, ze bylo nielegalne. Przeciez referendum to podstawa

    Możesz wskazać, który kraj niezależny od Rosji uznał to ,,referendum"?

    Referendum bez list wyborczych to podstawa demokracji? Nawet komuna
    bardziej się starała o pozory.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 159. Data: 2014-04-04 12:15:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a jakie masz inne źródła? Może powiesz kto zorganizował te referendum?
    > Jaka legalna władza? ze źródłami poproszę.

    Republika Autonomiczna Krymu z Sewastopolem.

    A moze porozmawiamy o referendum w Kosowie ktore UE poparla a Trybunal
    Sprawiedliwosci stwierdzil, ze prawo nie zostalo zlamane? Albo o poparciu
    odwolania przez parlament prezydenta wybranego w demokratycznych wyborach i
    akceptacji samozwanczego rzadu faszystow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 160. Data: 2014-04-04 12:17:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Możesz wskazać, który kraj niezależny od Rosji uznał to ,,referendum"?

    Nie chce mi sie szukac, nie wszyscy tez uznali referendum w Kosowie a jednak
    Trybunal Sprawiedliwosci nie mial nic przeciwko jednostronnej deklaracji
    niepodleglosci :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200