  • 141. Data: 2014-04-03 21:17:06
    Temat: Re: Lukoil
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA304C9EBBCED6budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Niespecjalnie wierze w wyniki referendum pod karabinami gdzie liczby
    > wychodzą jakies takie dziwne...

    Nie dziwne, tylko jawnie sfałszowane.
    Im wyszła ponad 80% frekwencja, i 100% poparcie podczas gdy Rosjanie
    stanowią jakieś 50% populacji, Ukraińcy 24%, a Tatarzy którzy nie głosowali
    jakieś 12 % (a nawet jakby głosowali to na pewno nie za Rosją).

  • 142. Data: 2014-04-03 21:26:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 21:17:06 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > stanowią jakieś 50% populacji, Ukraińcy 24%, a Tatarzy którzy nie głosowali
    >
    > jakieś 12 % (a nawet jakby głosowali to na pewno nie za Rosją).

    Nie zapomnij o ukraińskich żołnierzach co poprosili o rosyjskie paszporty. Sporo ich
    podobno było. Jako Ukraińcy nie mieszkający na stałe na Krymie nie mieli prawa
    glosować.

  • 143. Data: 2014-04-03 21:50:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Mar 2014 21:38:19 +0200, "Ajgul" <p...@k...uz> wrote:

    >Ostantio widziałem tam (w Tesco) cenę 5,18/l.

    Takie tam z wtorku:

    https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.
    0-9/10173687_846708292022494_8613513_n.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 144. Data: 2014-04-03 23:02:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-01 16:46, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jak zaczną sprzedawać to ceny polecać na mordę szczególnie jak rynek
    > poczuje posokę.

    Właśnie o tym pisałem. I będzie to znaczyło że skończyły się im
    dewizy i wyprzedają rezerwy.

    > sprzedadzą za bezcen i co im zostanie?

    Oni mają tego tyle że nie wyprzedadzą wszystkiego tylko będą sprzedawać.
    Robili tak przez kilkanaście lat przed IIwś, i kilka razy po wojnie.
    Ceny leciały na pysk a dolary do Rosji i nie zapowiada się aby mieli
    wyczerpać zasoby.

    > jest tylko mały problemik... że by coś sprzedać to ktoś musi mieć jak
    > zapłacić...

    Boisz się że dolary się skończą ?

    > jeśli by doszło do wojny gospodarczej to banki rosyjskie mogą miec spory
    > problem z funkcjonowanie.

    To teraz sprawdź jak funkcjonowali przez prawie dwadzieścia lat wojny
    gospodarczej o totalnej blokady handlowej ?

    > juz teraz praktycznie nie są w stanie wykonywać przelewów zagranicznych.

    Brednie i propaganda.

    > co ci po milionie dolarów na koncie w banku w Moskie jeśli ten milion
    > będzie tylko zapisem kesięgowym które go sie nie da zamienić na gotówkę?

    Da się.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2014-04-03 23:06:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-03, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Albo trolujesz albo pierdolisz głupoty bo jesteś upośledzony umysłowo. Pokazywali w
    tv jak pod tymi bagnetami przez dwa tygodnie ludzie na Krymie żyli. Stoi dwóch
    zamaskowanych robokopów, a obok nich przechodzą kobiety z małymi dziećmi i się do
    robokopów uśmiechają. Ponieważ polska telewizja musiała pokazywać tylko te najgorsze
    reakcje to nie mam pojęcia jakie tam były zwyczaje relacje pomiędzy okupantem a
    rdzenną ludnością. Chyba rosyjskim żołnierzom płatki róż pod buty sypali.

    <http://i.iplsc.com/sweet-focie-z-wojskiem/0002XQ58K
    FH31VD8-C317-F3.jpg>
    <http://i1.pudelekx.pl/1266650f7f9b8298151127bb3aaa1
    da10ec0f3ec/ru29-jpg>
    <http://m.natemat.pl/f315b9a18d41ab30e378ced131466cb
    a,641,0,0,0.jpg>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 146. Data: 2014-04-03 23:14:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-03, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Fantastycznie. A wszyscy przechodzili? Bo Rosjan jest powiedzmy połowa.
    > I teraz zrób to co mi sugerowałes - postaw się w roli Ukrainca tam
    > meiszkającego i powiedz czy równie ochoczo chodziłbys pod bagnetami i
    > usmiechał się do Rosyjskich zołnierzy, skoro nawet w Polsce starasz się
    > unikać policji...?

    Rosjan jest tam wiecej niz polowa. Teraz sie postaw na ich miejscu
    i powiedz czy chcialbys zyc w kraju w ktorym doszlo do zamachu stanu
    i rzadza nim faszysci dla ktorych Bandera jest idolem?

    Co do Polski, to niestety, ale to chory kraj - zawozimy zywnosc i leki,
    przyjmujemy do swoich szpitali rannych manifestantow (chociaz swoim obywatelom
    mowimy, ze nie ma kasy na leczenie ani miejsc w szpitalach) ktorych przywodcy
    otwarcie mowia, ze nalezy im sie Przemysl i kilka innych powiatow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 147. Data: 2014-04-03 23:39:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 16:46:53 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > co ci po milionie dolarów na koncie w banku w Moskie jeśli ten milion będzie
    >
    > tylko zapisem kesięgowym które go sie nie da zamienić na gotówkę?

    Jak sobie wyobrażasz sytuację w której Rosjanie dostarczają do Europy bardzo
    potrzebne surowce a Europa zablokuje przepływ pieniędzy za te surowce do Rosji? Że
    niby Rosjanie dalej będą wysyłali? Albo drugi scenariusz. Europa płaci rzetelnie za
    surowce. Gotówka wpływa do Rosji a Rosjanie nie mogą za nią nic kupić w Europie bo
    jakieś embargo wymyśliłeś. Każde państwo jeśli chce długo pociągnąć to stara się
    zrównoważyć import z eksportem. Jak eksport jest wyższy niż import to państwo rozwija
    się szybciej i jest coraz bogatsze. Oczami wyobraźni widzę jak Niemcy płacą za
    surowce ale w ramach protestu nie chcą wysyłać do Rosji swoich wyrobów żeby kasa
    którą wydali do nich nie wróciła tylko poszła do Chin albo Indii. Te embarga i
    sankcje to takie pierdolenie kotka za pomocą młotka.

  • 148. Data: 2014-04-03 23:51:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Jak Ci tak Ukraińców na Krymie szkoda to zaproś ich do siebie do domu.

    W ten sposób się nie da dyskutować.

  • 149. Data: 2014-04-04 01:13:05
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 23:51:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > W ten sposób się nie da dyskutować.

    Ty nie dyskutujesz. Ty wszystko negujesz. Na dodatek nie piszesz dlaczego negujesz.
    Tak się nie da dyskutować.

  • 150. Data: 2014-04-04 10:17:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Apr 2014 17:05:09 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > przylaczenia Krymu do Rosji. Mieli wybor - byc nadal Ukraina, teraz na
    > dodatek zrujnowana i rzadzona przez faszystow czy byc czescia w miare

    co wybrali? Referendum w którym głosuje 123% uprawnionych? Na dodatek nie
    wiadomo kto jest uprawniony bo nie mieli dostepu do list wyborców. Do
    tego możliwość głosowania "na gębę" czyli ja tu zagłosuję.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?