  • 91. Data: 2014-04-02 16:00:00
    Temat: Re: Lukoil
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > <http://biznes.pl/magazyny/energetyka/elektrycznosc/
    rwe-chce-sprzedac-
    > rosjanom-koncesje-i-zbiorniki-ga,5609276,magazyn-det
    al.html>
    > to są całe 4 koncesje w Polsce. Śmiech na sali.

    Kogutkowi chyba nie to chodzi.
    Napisał bowiem, ze Rosjanie decydują o wydobyciu gazu w Polsce.
    A ty przytaczasz artykuł o tym, ze ktos jeszcze nie kupił (ale pewnie kupi)
    firme i ze ta firma ma 4 koncesje.
    A ile tych koncesji wydano łącznie?
    Nie czasami około 100?

  • 92. Data: 2014-04-02 16:04:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    chyba nawet więcej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2014-04-02 18:17:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 15:29:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Ja cię tylko prosze o przytoczenie tych informacji, podanie linka etc.
    >
    > "Były takie informacje pdoane" - to nie jest wiarygodne zródło.

    Obudź się Budzik. Jebie Ci się we łbie ze chcesz linka do dziennika telewizyjnego?
    Możesz wierzyć możesz nie wierzyć. Mnie to kolo wentla lata czy będziesz żył w jakimś
    swoim dobrym świecie.

  • 94. Data: 2014-04-02 19:12:09
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Ja cię tylko prosze o przytoczenie tych informacji, podanie linka etc.
    >
    > "Były takie informacje pdoane" - to nie jest wiarygodne zródło.

    Obejrzyj sobie dzisiejszy dziennik. Straty polskich hodowców świń, krów itp to 15
    milionów złotych dziennie. Od początku prawie pół miliarda złotych. Jedź na jakąś
    wioskę i agituj za blokadą Rosji w związku z przyłączeniem Krymu. O kamizelce
    widłoodpornej nie zapomnij.

  • 95. Data: 2014-04-02 19:23:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Obudź się Budzik.

    Ad personam? Słabo...

    > Jebie Ci się we łbie ze chcesz linka do dziennika
    > telewizyjnego?

    Ad personam i to jeszcze w chamskim tonie?
    Mam sobie obejrzeć wszystkie dzienniki żeby znaleźć to o co ci chodzi?
    To jest taka tajemnica, że nie możesz wygoglać dla mnie tego o czym
    piszesz?

    > Możesz wierzyć możesz nie wierzyć. Mnie to kolo wentla
    > lata czy będziesz żył w jakimś swoim dobrym świecie.

    Jak zwykle okazałeś się bardzo merytorycznym rozmówcą...

  • 96. Data: 2014-04-02 19:47:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > miliarda złotych. Jedź na jakąś wioskę i agituj za blokadą Rosji w
    > związku z przyłączeniem Krymu. O kamizelce widłoodpornej nie zapomnij.

    To juz o gazie skonczyłes rozmawiać?
    Ciezko bedzie merytorycznie podyskutowac, jeżeli nie skonczywszy jednego
    tematu, w momencie kiedy prosze o szczegóły, będziesz przeskakiwał na
    kolejny.

    Co do swiń - nie wiem o jakim agitowaniu mówisz.
    Wiem natomiast, ze nie jest to pierwsza blokada eksportu.
    I tak - powinna się jak najszybciej skończyć.

  • 97. Data: 2014-04-02 20:11:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 19:47:25 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > Wiem natomiast, ze nie jest to pierwsza blokada eksportu.
    >
    > I tak - powinna się jak najszybciej skończyć.

    Temat jest o tym czy da się wykończyć ruskich nie kupując na ich stacjach polskiego
    paliwa. A to bzdura bo polscy rolnicy kupują ruski gaz i paliwa zrobione z ichniej
    ropy a nie mogą nic tam sprzedać. Pytanie w temacie było co prawda trochę inaczej
    postawione ale dyskusja poszła w takim a nie innym kierunku. Wychodzi że jedynymi
    przegranymi na razie są Polacy. Śmieszą mnie fantasmagorie jak to amerykanie statkami
    będą nam dostarczali tani gaz. Oni wiz nie chcą cofnąć dla Polaków a gaz nam będą
    dawali i jeszcze do tego dopłacali.

  • 98. Data: 2014-04-02 21:04:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > miliarda złotych. Jedź na jakąś wioskę i agituj za blokadą Rosji w
    > związku z przyłączeniem Krymu. O kamizelce widłoodpornej nie

    jak tak kochają ruskich to neich sie tam przeprowadzą...

    moze im tez Putin da od ręki paszporty.

    tylko neich sprawdzą miejsce zamieszkania, bo mieszkańcy Krymu dostali juz
    paszporty i okazało sie że nei mieszkają na Krymie :)

  • 99. Data: 2014-04-02 22:07:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    wioskę i agituj za blokadą Rosji w związku z przyłączeniem Krymu. O kamizelce

    Przeciez to nie ci co podjeli decyzje o sankcjach sprzedaja te swinie
    i krowy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2014-04-02 22:12:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    będą nam dostarczali tani gaz. Oni wiz nie chcą cofnąć dla Polaków a gaz nam będą

    No ale przeciez sprzeciw dla Rosji jest teraz modny, jak nie lajkujesz
    na fejsbuku bojkotu lukoila to znaczy zes komuch i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200