  • 81. Data: 2014-04-02 13:46:13
    Temat: Re: Lukoil
    Od: masti <g...@t...hell>

    wszystkie 3?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-04-02 13:50:25
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 10:30:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Mozesz podac jakieś zródła?
    >
    > Na razie to słyszałem tylko skargi ze brakuje aktów prawnych a nie ze
    >
    > wydobywanie jest mozliwe ale ktos je blokuje.

    > Praktycznie nieograniczonych?
    >
    > Nawet naukowcy do koncan ie widza ile tego gazu jest.

    > Jeżeli to byłaby prawda, to byłby niezły skandal.
    >
    > Możesz podać jakieś wiarygodne zródła?
    Co do koncesji to wiadomości z dziennikiem telewizyjnym włącznie. Takich informacji
    nie podają jako pierwsze. Ale podają. Druga sprawa to jak nie wiadomo o co chodzi to
    wiadomo że chodzi o kasę.

  • 83. Data: 2014-04-02 14:15:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 13:25:30 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > Oj będzie sie kotłowało w Niemczech i w GB oj będzie bo chyba tam jest
    >
    > najwięcej Rosyjskich agentów wpływu na wysokich stanowiskach.
    >

    > gdyby sie Europa by wypieła na Ruskich to Chińczycy też nei kupia tego gazu
    >
    > po 500 tylko łaskawie kupia za 350 :)
    >

    > Pamiętaj że sprzedawca który ma ostrze na szyi ma przewalone... jego pozycja
    >
    > negocjacyjna robi sie słaba.
    >

    > generalnie gdy USA puści gaz do Europy to ceny gazu na wolnym rynku spadną.
    >

    > dodajmy że gazoport okaże sie mądrą inwestycją, zaplanowaną tak trochę na
    >
    > wariata ale ostatecznie mającą swoje uzasadnienie.

    Tobie i innym wydaje się że Polacy to geniusze a Rosjanie to debile. A mnie się
    wydaje że akurat jest odwrotnie. Rosjanie zanim odebrali Krym to dokładnie sprawdzili
    na co mogą liczyć od reszty Świata. Doszli do wniosku ze ich stać. Tak jak Polaków
    interesuje ( pytanie czy na pewno tych co w Polsce rządzą interesuje cokolwiek więcej
    niż to ile będą mieli pieniędzy) co zrobić w sytuacji kiedy gaz zdrożeje tak i
    Rosjanie postawieni w sytuacji że brakuje im kilka procent do zamknięcia budżetu
    szukają alternatywnych rozwiązań. Gdyby nie mieli to by poczekali z Krymem. Putin w
    przeciwieństwie do Hitlera na chorego psychicznie nie wygląda i się nie zachowuje jak
    wariat.

  • 84. Data: 2014-04-02 14:22:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > to by poczekali z Krymem. Putin w przeciwieństwie do Hitlera na
    > chorego psychicznie nie wygląda i się nie zachowuje jak wariat.

    naprawdę tak sądzisz?

    dal mnei Putin wygląda na 100% czubka...

  • 85. Data: 2014-04-02 14:38:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 04:50:25 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Co do koncesji to wiadomości z dziennikiem telewizyjnym włącznie. Takich
    > informacji nie podają jako pierwsze. Ale podają. Druga sprawa to jak nie
    > wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o kasę.

    a podasz ile to koncesji odkupili rosjanie od RWE? i ile procent koncesji
    to jest?

  • 86. Data: 2014-04-02 14:49:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Co do koncesji to wiadomości z dziennikiem telewizyjnym włącznie.

    A coś konkretniej?

  • 87. Data: 2014-04-02 14:54:09
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 14:22:24 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > naprawdę tak sądzisz?
    >

    > dal mnei Putin wygląda na 100% czubka...

    A dla mnie nie wygląda na czubka. Jak na razie całkiem dobrze sobie radzą w Rosji. Że
    niby jakieś restrykcje. Były od tych od kart. Już się skończyły. Francuziki że niby
    chętnie by coś zrobiły ale Rosja u nich okręty zamówiła. I chcieli by je im
    sprzedać. Merkelwa oburzona ale sieci i zbiorniki w Niemczech Rosjanie w zeszłym
    tygodniu od niej kupili. I tak będzie z resztą cywilizowanego Świata. Dla wszystkich
    się liczy żeby był spokój a nie żeby jakaś Ukraina mieszała. Jeszcze żeby można z
    Ukrainą wiązać jakieś długofalowe plany. A tam wśród rządzących złodziej na złodzieju
    siedzi i tylko patrzą żeby innych okraść. A do tego narodowcy nie gorsi od
    niemieckich nazistów z pierwszej polowy XX wieku.

  • 88. Data: 2014-04-02 14:58:22
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 14:49:17 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > A coś konkretniej?

    Mogę się opierać tylko na ogólnie dostępnych informacjach. Ty pewno myślisz że szefem
    polskiego wywiadu jestem. Były takie informacje dzienniku telewizyjnym. Nie mam
    powodu żeby w nie nie wierzyć.

  • 89. Data: 2014-04-02 15:29:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Mogę się opierać tylko na ogólnie dostępnych informacjach. Ty pewno
    > myślisz że szefem polskiego wywiadu jestem. Były takie informacje
    > dzienniku telewizyjnym. Nie mam powodu żeby w nie nie wierzyć.

    Ja cię tylko prosze o przytoczenie tych informacji, podanie linka etc.
    "Były takie informacje pdoane" - to nie jest wiarygodne zródło.

  • 90. Data: 2014-04-02 15:33:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 13:29:58 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Ja cię tylko prosze o przytoczenie tych informacji, podanie linka etc.
    > "Były takie informacje pdoane" - to nie jest wiarygodne zródło.

    <http://biznes.pl/magazyny/energetyka/elektrycznosc/
    rwe-chce-sprzedac-
    rosjanom-koncesje-i-zbiorniki-ga,5609276,magazyn-det
    al.html>
    to są całe 4 koncesje w Polsce. Śmiech na sali.