  • 1. Data: 2014-03-29 22:10:31
    Temat: Lukoil
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wroclaw, ul. Armii Krajowej, dwa Lukoile niedaleko - cena ON 5.05.
    Neste w poblizu 5.15, Orleny 5.13.
    Jeszcze niedawno takiej wojny cenowej nie bylo.
    Paliwa tak spadaja, czy nawolywania do bojkotu Lukoila przyniosly
    skutek ?

    Lukoil na Bielanach 5.15 ...

    J.

  • 2. Data: 2014-03-30 00:54:23
    Temat: Re: Lukoil
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-03-29 22:10, J.F. pisze:

> [...]
    > Jeszcze niedawno takiej wojny cenowej nie bylo.
    > Paliwa tak spadaja, czy nawolywania do bojkotu Lukoila przyniosly

    W ciągu trzech miesięcy z gospodarki rosyjskiej odpłynęło 70 mld dolarów
    a odpłynie znacznie więcej.

    --
    I Have a Dream
    http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138348

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-03-30 01:08:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 00:54:23 UTC+1 użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Telewizory z importu u nich zdrożeją przez to o 3%. Teraz im ubędzie a za rok zrobią
    gaz o 100 dolców droższy. Zamiast 400$ będziemy płacili 500$ za 1000m3. Pan się nie
    martwi, dadzą radę, będzie dobrze. Ostatnio spore rurociągi do Chin budują. W Chinach
    nie ma narodowców, PISu, PO itp oszołomów. W Chinach kasę trzepią i im Krym koło
    żółtych kutasów lata.

  • 4. Data: 2014-03-30 10:09:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    Chinach nie ma narodowców, PISu, PO itp oszołomów. W Chinach kasę trzepią i im Krym

    jak gaz będzie droższy, to nikt go od nich nie kupi.
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-03-30 10:40:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    > Jeszcze niedawno takiej wojny cenowej nie bylo.
    > Paliwa tak spadaja, czy nawolywania do bojkotu Lukoila przyniosly

    W Olsztynie to jest tak.

    Jedni pomyślą, na Lukoilu? W życiu nigdy. Paliwo jest u nich po 28
    rubli a po przejechaniu granicy życzą sobie po 5.40zł. Pogięło ich.

    Drudzy pomyślą kupię z przemytu, jest po 4.50zł.

    Teraz Neste.
    Było tanio, 5.33zł. Po co pchaliście ryj? Nie kupuję u nich. Bojkot.

    No i niewiele zostało do wyboru.

    Mam służbowy bez GPS ale do pracy mam 1.5km i tak chodziłbym piechotą.

    Moja teoria. Polacy stają się Europejczykami ;) Z kości na ości.
    Tanie żarcie, nigdzie się nie ruszać, siedzieć w domu, taniec z
    wiadrami, gościom herbatę (bez cukru) i paluszki.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-03-30 11:07:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > dobrze. Ostatnio spore rurociągi do Chin budują. W Chinach nie ma
    > narodowców, PISu, PO itp oszołomów. W Chinach kasę trzepią i im Krym

    ciekawe komu będą ten gaz za tyle za rok czy dwa lata sprzedawać....

  • 7. Data: 2014-03-30 12:44:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-30 11:07, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ciekawe komu będą ten gaz za tyle za rok czy dwa lata sprzedawać....

    A teraz postaw to pytanie dobrze i znajdź na nie odpowiedz.
    Kto dzisiaj czy za rok lub dwa lata sprzeda na taki gaz taniej
    niż oni.

    I to samo pytanie odnośnie paliw płynnych ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-03-30 13:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > W Chinach nie ma narodowców, PISu, PO itp oszołomów. W Chinach kasę
    > trzepią i im Krym koło żółtych kutasów lata.

    Ale kasa im nie lata, wiec dlaczego mieliby płacic wiecej?

  • 8. Data: 2014-03-30 13:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Jeszcze niedawno takiej wojny cenowej nie bylo.
    > Paliwa tak spadaja, czy nawolywania do bojkotu Lukoila przyniosly

    Za 4zł to bym u nich tankował. :)
    A tak to niech się bujają.

  • 10. Data: 2014-03-30 14:09:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > A teraz postaw to pytanie dobrze i znajdź na nie odpowiedz.
    > Kto dzisiaj czy za rok lub dwa lata sprzeda na taki gaz taniej
    > niż oni.
    >
    > I to samo pytanie odnośnie paliw płynnych ?

    USA powiedzmy?