  • 21. Data: 2022-03-26 21:35:59
    Temat: Re: Łukasze już nie chcą samochodu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-26 o 19:30, Shrek pisze:

    > Poważnie? A jak się skończy to assistance?

    Jest chyba karta paliwowa w aucie. A poza tym
    to w klasie C już tak małe zbiorniki są, że
    nie starczy na jednym baku z Warszawy do Sopotu?

  • 22. Data: 2022-03-26 21:55:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 21:35, cef pisze:

    > Jest chyba karta paliwowa w aucie. A poza tym
    > to w klasie C już tak małe zbiorniki są, że
    > nie starczy na jednym baku z Warszawy do Sopotu?

    Ale tam jest bez limitu kilometrów;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 23. Data: 2022-03-26 22:50:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-26 o 21:55, Shrek pisze:

    > Ale tam jest bez limitu kilometrów;)

    No jest to problem, bo znam przypadek dziewczyny,
    która wynajęła, ale nie umiała tankować i zostawiła
    auto.

  • 24. Data: 2022-03-27 01:56:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.03.2022 o 11:36, J.F pisze:

    > W korpo przeciez nie wymieniali.

    Ale czego nie wymieniali? Sprzęt amortyzuje się niespecjalnie długo, nie
    ma potrzeby wymieniać świec ani opon na zużycie.

    > No coz, wlasne przeciez bedzie zarzygane i wypierdziane ... widac to
    > nie przeszkadza.

    No ale własne.

    > No ale to chyba nie na godzinki.
    > Chyba, zeby znalezc wypozyczalnie, co mozna wypozyczyc w Warszawie,
    > a oddac w Mielnie, a potem odwrotnie.

    No to raczej wypożyczalnie to umożliwiają tyle, że za to płacisz. Tak
    jak taksówkarzowi za powrót. Wypożyczalnie rowerów tak ostatnio
    działaly, że można było w dowolnym mieście zostawić. Ale nie poza
    miastem, czyli na wieś nie dojedziesz. Hitem było wypożyczenie samochodu
    z PKP, że trzeba na ten sam dworzec odprowadzić. Ostatnia mila, hehe.

    kupowaniem-aut-mlodzi-wola-wypozyczac/hrrzf37

    > Ale to wywiad z rynku polskiego, czeskiego, niemieckiego ?

    To wywiad z gościem co chce na rynku polskim działać. Masz w artykule.

  • 25. Data: 2022-03-27 07:22:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 26.03.2022 19:30 you wrote:

    > Poważnie? A jak się skończy to assistance?

    Karta paliwowa jest w schowku.
    Czasem jest promo za zatankowanie auta z rezerwą dodatkowy rabat.
    Za podjechanie ma myjnię też.
    Oraz dodatkowe środki za przedpłatę na konto.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2022-03-27 08:54:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 07:22, Pete pisze:

    > Karta paliwowa jest w schowku.
    > Czasem jest promo za zatankowanie auta z rezerwą dodatkowy rabat.
    > Za podjechanie ma myjnię też.
    > Oraz dodatkowe środki za przedpłatę na konto.

    Ok - ale to jest ciekawe, bo to jest pakiet bez limitu km.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 27. Data: 2022-03-27 10:35:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 27.03.2022 08:54 you wrote:

    > Ok - ale to jest ciekawe, bo to jest pakiet bez limitu km.

    No ale przecież płacisz 0,9 za km + czas.
    Albo pakiety dobowy gdzie się płaci tylko za km.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2022-03-27 14:16:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 10:35, Pete pisze:

    > No ale przecież płacisz 0,9 za km + czas.
    > Albo pakiety dobowy gdzie się płaci tylko za km.

    No własnie tak na oślep wklepałem i wyszło mi, że ponad pięć stów -
    założyłem, że wacha własna.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 29. Data: 2022-03-27 21:52:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Kot też człowiek :)

    szczególnie w marcu :)

  • 30. Data: 2022-03-28 10:34:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2022 06:04, JDX wrote:
    > On 26.03.2022 05:27, PiteR wrote:
    > [...]
    > No ale z drugiej strony, jakim wyznacznikiem statusu jest np. nowiutkie
    > BMW serii 5 w dizlu? :-) IMO jest raczej wyznacznikiem lamusa, a nie
    > statusu. :-D Oczywiście seria 5 z 3 l i V8 4,4 l benzynką są
    > wyznacznikami statusu. Ot, takie drobne niuanse. :-)

    Samochod jako wyznacznik statusu to jakis relikt, ktory sie nie moze
    odkleic od wschodnioeuropejskiej mentalnosci. 4/5 osob, ktore znam zyje
    ponad stan. Karty kredytowe na limicie, spozniaja sie z ratami za
    wynajem domu bo przeciez ksiaze z ksiezniczka musza mieszkac w 5-cio
    pokojowej willi w centrum, a na zakup nawet mieszkania nie maja
    zdolnosci. eSka albo siodemka w najmie musi byc. Ale wiesz w tym roku
    chcielismy jechac autem w Alpy ale nie pojedziemy bo jedna zimowa opona
    Pirelli w tym rozmiarze kosztuje ?300...