  • 1. Data: 2022-03-25 21:20:31
    Temat: Łukasze już nie chcą samochodu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Łukasze i Przemki z korpo już nie chcą samochodu.

    Wszelkiej maści lewusy, dyngole i ćpuny, cioty w rurkach
    przerasta nawet wymiana opon raz na kilka lat (nie mówiąc o wymianie świec).

    Wolą zarzygane przez cudze bachory, wypierdziane auta na godzinki.

    Nie chodzi już o to żeby jechać ale szybko dojechać
    w góry, nad morze i wciągnąć kreski.

    "Młodsze generacje klientów, nie chcą zajmować się ubezpieczeniami i
    wymianami opon. A samo auto nie stanowi już dla nich symbolu
    statusu"

    https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/koniec-z-
    kupowaniem-aut-mlodzi-wola-wypozyczac/hrrzf37

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2022-03-25 21:21:44
    Temat: Re: Łukasze już nie chcą samochodu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2022 20:20:31 GMT, PiteR napisał(a):

    > "Młodsze generacje klientów, nie chcą zajmować się ubezpieczeniami i
    > wymianami opon. A samo auto nie stanowi już dla nich symbolu
    > statusu"

    No wreszcie ten kraik normalnieje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-03-25 21:45:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1wwjztaol29o0.120namqfzewdk.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > No wreszcie ten kraik normalnieje.

    znikają serwisy opon
    przybywa klinik dla kotów ;)

  • 4. Data: 2022-03-25 22:25:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2022 20:45:22 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:1wwjztaol29o0.120namqfzewdk.dlg@40tude.net>

    > znikają serwisy opon
    > przybywa klinik dla kotów ;)

    Kot też człowiek :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-03-25 22:41:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.03.2022 o 21:20, PiteR pisze:
> [...]
    > statusu"
    >
    > https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/koniec-z-
    kupowaniem-aut-mlodzi-wola-wypozyczac/hrrzf37

    Ale bzdury

    "Czy naprawdę wszyscy musimy mieć jeden samochód, który spełni nasze
    potrzeby związane z przemieszczaniem się z punktu A do punktu B? Moim
    zdaniem nie. Powiem więcej, stale rośnie liczba osób, które w ogóle nie
    potrzebują posiadać auta. Możemy dojeżdżać do pracy transportem
    publicznym.."

    Żeby się kisić z innymi? Nie, to nie jest możliwość tylko co najwyżej
    konieczność związana z brakiem odpowiedniej infrastruktury drogowej czy
    parkingowej.

    "Możemy dojeżdżać do pracy transportem publicznym, a samochód wynająć na
    weekend. Myślę, że odpowiadamy właśnie na te potrzeby - u nas można
    wynająć pojazd tylko na dwa dni."

    To tak, jak nocleg można od ręki znaleźć ... poza długimi łikendami i
    okresem urlopowym.

    "Podobnie jest z nietypowymi autami, którymi jeździmy w danym sezonie,
    np. latem. Czy naprawdę potrzebny nam jest kabriolet, który przez
    większość czasu będzie stał w garażu? Według mnie łatwiej takie auto po
    prostu wynająć."

    Kabriolet ma z reguły taki czy inny nakładany dach i nie jest wcale
    samochodem sezonowym. Sezonowo można tylko czerpać więcej korzyści
    otwierając dach niż przez resztę roku kisząc się w puszce. Stoi
    większość czasu tak jak każdy inny samochód osobisty. W garażu albo nie
    w garażu. Kosztuje też zasadniczo podobnie. Nikt normalny nie pożycza
    takiego samochodu bo woli nim jeździć. Miałem i doświadczyłem.

    "W tygodniu, aby uniknąć problemów z parkowaniem, mogą podróżować
    tramwajem,.."

    I gdzie tym tramwajem zajadą? Do d..y chyba. Większość transportu
    publicznego to autobusy niewymagające specjalnej infrastruktury. Kiedyś
    tramwaje miały sens bo w odróżnieniu od autobusów były na prąd więc nie
    emitowały spalin, ale dzisiaj ... po co i na co.

    Ludzie oczywiście optymalizują swoje życie i jakaś część ludzkości
    niewątpliwie nie musi posiadać samochodu, ale nie jest na pewno związane
    z cechami kabrioletów ani w ogóle żadnego konkretnego samochodu ani
    nawet niespecjalnie z dużymi kosztami utrzymania samochodu tylko z tym,
    że ... no po prostu nie potrzebują.

  • 6. Data: 2022-03-25 22:45:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > No wreszcie ten kraik normalnieje.

    Przecież to jest reklama firmy wynajmującej samochody. Ona tworzy
    fikcyjną rzeczywistość na potrzeby sprzedaży swoich usług.

  • 7. Data: 2022-03-25 23:17:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 25.03.2022 o 21:20, PiteR napisał:

> [...]
    > statusu"
    >
    > https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/koniec-z-
    kupowaniem-aut-mlodzi-wola-wypozyczac/hrrzf37

    Tako rzecze Pepik... pardon, Robin Švaříček. A te rewelacje zostały
    wyssane z brudnego biznesowego palca pana Švaříčka, który prowadzi
    wypożyczalnię leciwych gruchotów i dorabia ideologię do biznesu.

  • 8. Data: 2022-03-26 05:27:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:p0gqy8td0t0e.ybum41l1atkx.dlg@40tude.net>
    user Collie pisze tak:

> [...]
    > zostały wyssane z brudnego biznesowego palca pana Švaříčka, który
    > prowadzi wypożyczalnię leciwych gruchotów i dorabia ideologię do

    Rozwalił mnie stwierdzeniem, że jeśli już zdecyduję się zapłacić
    to nie muszę dostać 3 letni. 15 letni też jest spoko. Dziady kurwa.

  • 9. Data: 2022-03-26 07:04:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 26.03.2022 05:27, PiteR wrote:
    [...]
    > Rozwalił mnie stwierdzeniem, że jeśli już zdecyduję się zapłacić
    > to nie muszę dostać 3 letni. 15 letni też jest spoko. Dziady kurwa.
    No ale z drugiej strony, jakim wyznacznikiem statusu jest np. nowiutkie
    BMW serii 5 w dizlu? :-) IMO jest raczej wyznacznikiem lamusa, a nie
    statusu. :-D Oczywiście seria 5 z 3 l i V8 4,4 l benzynką są
    wyznacznikami statusu. Ot, takie drobne niuanse. :-)

  • 10. Data: 2022-03-26 08:06:10
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 26.03.2022 o 07:04, JDX napisał:

> [...]
    > statusu. :-D Oczywiście seria 5 z 3 l i V8 4,4 l benzynką są
    > wyznacznikami statusu. Ot, takie drobne niuanse. :-)

    I jeszcze dres Adidasa z trzema paskami w tej beemce
    fał osiem z benzynką, kurwa.