  • 1. Data: 2010-08-26 08:19:11
    Temat: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    cześć
    Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu.
    Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są to
    podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze opinie?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-08-26 09:01:24
    Temat: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są
    > to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze

    sam motór dci jest bardzo dobra konstrukcja.

  • 3. Data: 2010-08-26 09:08:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są
    > to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze

    Taaaaak, rzeczywiście zwariowałeś :) Kupuj - będziemy dużo czytać i czasem
    nawet odpiszemy.
    WOJO

  • 4. Data: 2010-08-26 09:37:28
    Od: "Scyzor" <p...@g...pl>

    > sam motór dci jest bardzo dobra konstrukcja.
    Owszem, ale jeśli chce sam motor to niech go kupi w jakimś Nissanie...
    A odpowiadając autorowi wątku - nie wierz w brednie o tym, że legendarna
    awaryjność skończyła się wraz z liftem. Przecież techniczne to ten sam
    samochód.

    Pozdrawiam i życzę przypływu rozsądku!
    --
    Scyzor

  • 5. Data: 2010-08-26 09:57:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są
    > to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze

    moi rodziciele kupili sobie ostatnio takie kombi, 06/07, silnik 2.0 150KM,
    bez FAP, z autentycznym przebiegiem 44kkm,
    były w ofercie jeszcze 175KM ale one są z FAPem,
    przejechałem tym autem ostatnio >2200km i cóż, fajne to auto, zaskakujący
    jest dźwięk silnika, nie wiesz że jedziesz dieslem,
    inną zaletą jest miękkie zawieszenie, ale ja już jestem zmęczony twardymi
    "niemieckimi" zawieszeniami, dla innych wadą będzie to że się nie trzyma
    drogi, ja wolę to niż odczuwać każdą nierówność, moja Pani z kolei
    powiedziała, że nie do końca rozumiała określenie na LII kiedy mówiłem że to
    "kanapa na kółkach" dopóki się tym autem nie przejechała :-)
    co do samego silnika to jest bardzo OK moim zdaniem, osiągi jak na to auto
    też przyzwoite, można jechać autostradą na VI biegu 160km/h pod górkę i
    przyspiesza - wyprzedzania na drogach lokalnych nie stanowią problemu więc
    150KM i 340Nm na to auto wystarczy choć 175KM byłoby jeszcze milsze, sama
    skrzynia pracuje w porządku aczkolwiek dla mnie jest za głośna (zobaczymy
    czy się nie rozleci),
    inna wada to plastiki deski i konsoli środkowej - skrzypią, w aucie tej
    klasy to w ogóle nie powinno mieć miejsca,
    kolejną wadą dla mnie jest zbyt duża siła wspomagania hamulców, męczące to,
    więcej uwag na temat tego auta można pewnie będzie powiedzieć jak się do
    przebiegu dołoży 100kkm,
    więc jeżeli auto pewne, ze znanym przebiegiem rzeczywistym, nie powypadkowe,
    nie popowodziowe, to polecam,

    brat

    Ps przy kupnie trzeba sprawdzać czy ksenony pracują OK bo pieprzą się w nich
    czujniki położenia zawieszenia, czy ESP działa i czy nie został
    dezaktywowany (wada fabryczna ESP), poza tym wszelka elektryka i
    elektronika, poszukaj niedawno w archiwum koledzy tu doradzali jak pytałem
    co sprawdzać, kiedy kupowałem rodzicom to auto,

  • 6. Data: 2010-08-26 10:12:50
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-26 09:57:07 bratPit[pr]

    > silnik 2.0 150KM, bez FAP

    W jaki sposób? Od 2005 roku MUSI mieć FAP.
    Jak nie ma, tzn. że został usunięty przez
    poprzedniego właściciela.

    Nie chcąc Cię martwić -- nie robi się tego wraz z:

    > autentycznym przebiegiem 44kkm

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2010-08-26 10:35:33
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > W jaki sposób? Od 2005 roku MUSI mieć FAP.

    widać w PL nie musi bo LIIPhII 2.0 dCi 150KM była w PL oferowana bez FAPu,

    > Jak nie ma, tzn. że został usunięty przez
    > poprzedniego właściciela.

    ale masz jakieś wsparcie?

    > Nie chcąc Cię martwić -- nie robi się tego wraz z:

    nie martwisz mnie, pracowałem w tej branży parę lat i wiem że nie ma okazji,
    a to, że kupuję auta w taki a nie inny sposób to znalezienie egzemplarza
    odpowiadającego stanem zajęło ...a chyba z rok, oczywiście cena zakupu tego
    auta była odpowiednia ale ja kupuję stan samochodu, a nie to co jest
    napisane w ogłoszeniu,
    ale jak masz ochotę możesz to auto obejrzeć w CKMK, a jak masz znajomych w
    ASO to np. po VIN-ie będziesz mógł sobie sprawdzić,

    brat

  • 8. Data: 2010-08-26 11:12:48
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-26 10:35:33 bratPit[pr]

    > widać w PL nie musi bo LIIPhII 2.0 dCi 150KM
    > była w PL oferowana bez FAPu

    Przeczesałem i rzeczywiście dawali 2.0 także bez FAP.
    Przepraszam.

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2010-08-26 11:17:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Przeczesałem i rzeczywiście dawali 2.0 także bez FAP.
    > Przepraszam.

    w porządku, jak mawiają 'historia radziecka zna różne przypadki' ;-)

    brat

  • 10. Data: 2010-08-26 11:48:36
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    PaweL pisze:
    > cześć
    > Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu.

    To poczekaj jeszcze chwile może Ci się odstrzeli ;d Jak ten silnik jest
    tak trwały jak w nowszym modelu to ja dziękuje za coś takiego.

    --
    krzysiek82