  • 51. Data: 2010-08-27 19:56:28
    Temat: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Stało się.
    Kupiłem to auto, mocniejszą wersję 173KM
    na razie jest fajnie :)

    Paweł

  • 52. Data: 2010-08-27 22:47:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-27 19:56, PaweL pisze:
    > Stało się.
    > Kupiłem to auto, mocniejszą wersję 173KM
    > na razie jest fajnie :)

    Wio na www.renaultlaguna.pl i tamtejsze forum - to prawdziwa skarbnica
    wiedzy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 53. Data: 2010-08-27 22:55:20
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Stało się.
    > Kupiłem to auto, mocniejszą wersję 173KM
    > na razie jest fajnie :)

    O a ile dałeś i za jaki rocznik?
    Zastanawiam się czy nie wrócic do Renault. Chyba niezła alternatywa dla Audi
    A6 ze słynnym z niezawodności i tanich napraw 2.0TDI 140KM i wytrzymałym
    zawieszeniem ;)

    --
    Irokez

  • 54. Data: 2010-08-30 09:04:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-27 14:30, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Postaram się zastosować :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)