  • 31. Data: 2010-08-26 18:42:14
    Temat: Re: Ludzie zwariowa?em, LaguneII kupuje (?)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:
    > podobno ca?kiem sympatyczne samochody.

    Bo są. Sam mam LIIph1. Z drobnych uwag to:

    a) leje się do środka przez *za* szczelne odpływy w drzwiach.

    b) nawiew ma sterownik zrobiony przez jakiegoś ignoranta elektroniki.
    Zastanawiam sie czy przypadkiem kiedyś mi nie podpali samochodu :/

    c) Będziesz robił tuleje tylnej belki bez względu na ich stan aktualnie.
    Tylko nie kupuj dziadostwa, akurat ten element jest tani w Renault.

    d) Reszta jest *DROGA*.

    e) Autko ma bardzo fajny bajer: może wyłączyć zasilanie paliwem jesli
    spadnie ciśnienie na rampie. Więc robisz gaz do dechy, wyprzedzanie i
    trach w połowie miła pani poinformuje cię o fatalnej awarii kiedy
    bedziesz toczyl się prosto pod tira z przeciwnego pasa ...

    f) byle kto nie jest w stanie tego autka diagnozować. Wlicz więc w
    koszta podpinanie komputera.

    g) Szukaj ludzi robierających angliki w poszukiwaniu częsci. Sa
    śmiesznie tanie.

    h) Sprawdź intercooler czy przypadkiem coś go nie nadmuchalo jak
    balonik, wymiana to troche roboty nie licząc przyczyny nadmuchania.

    > Co Wy na to? Jakie s? Wasze opinie?

    Kupuj i ciesz się kiedy dresy w 10 letnich golfach będą coś mówić o
    autach na F okrecając swój urwany tlumik drutem ...

  • 32. Data: 2010-08-26 18:56:28
    Temat: Re: Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?)
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > f) byle kto nie jest w stanie tego autka diagnozowaÄ&#65533;. Wlicz wiÄ&#65533;c w
    > koszta podpinanie komputera.
    >
    > g) Szukaj ludzi robierajÄ&#65533;cych angliki w poszukiwaniu czÄ&#65533;sci. Sa
    > Ĺ&#65533;miesznie tanie.
    >
    > h) SprawdĹş intercooler czy przypadkiem coĹ&#65533; go nie nadmuchalo jak
    > balonik, wymiana to troche roboty nie liczÄ&#65533;c przyczyny nadmuchania.

    > Kupuj i ciesz siÄ&#65533; kiedy dresy w 10 letnich golfach bÄ&#65533;dÄ&#65533;
    coĹ&#65533; mĂłwiÄ&#65533; o
    > autach na F okrecajÄ&#65533;c swĂłj urwany tlumik drutem ...
    Stary...
    ale ty masz 2.2 dci OIDP.
    W 2.0dci, nie ma zadnej akcji pt. TTTM. A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci..
    Nie strasz chlopa :D

  • 33. Data: 2010-08-26 19:29:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-26 18:56, GlennBp wrote:
    > Stary...
    > ale ty masz 2.2 dci OIDP.

    Racja, dlatego o silniku nie piszę.

    > A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci..

    W/g mechanikow z Renault nadmuchane intercoolery są przypadłością we
    wszystkich modelach od 1.9dci, przez 2.2dci po 2.0dci. Zastanawiające
    jest że zamiast naprawić problem wzmocnili intercooler jakimis opaskami ...

    > Nie strasz chlopa :D

    Fajny samochodzik :) Co tu straszyć. Lać i cieszyć się wygodą.

  • 34. Data: 2010-08-26 19:51:03
    Temat: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 09:12:48 +0000 (UTC), "Myjk" <m...@n...op.pl>
    wrote:

    >Przeczesałem i rzeczywiście dawali 2.0 także bez FAP.
    >Przepraszam.

    Dają dalej. Laguna III 2.0 dCi jest z FAP (180 KM) i bez FAP (130/150
    KM).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2010-08-26 20:53:45
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > Racja, dlatego o silniku nie piszÄ&#65533;.

    > W/g mechanikow z Renault nadmuchane intercoolery sÄ&#65533;
    przypadĹ&#65533;oĹ&#65533;ciÄ&#65533; we
    > wszystkich modelach od 1.9dci, przez 2.2dci po 2.0dci. ZastanawiajÄ&#65533;ce
    > jest Ĺźe zamiast naprawiÄ&#65533; problem wzmocnili intercooler jakimis opaskami

    nie slyszalem o jednym wydmuchanym IC w 2.0dci, a naprawde w "reniach umiem"
    ;-) Jedynym "problemem" w 2.0dci jest egr, ktory bywa, ze trzeba wymieniac po
    ok 180 tkm.

    > Fajny samochodzik :) Co tu straszyÄ&#65533;. LaÄ&#65533; i cieszyÄ&#65533;
    siÄ&#65533; wygodÄ&#65533;.
    Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :)

  • 36. Data: 2010-08-27 08:02:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-26 15:14, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ale tu akurat zysk jest obustronny.

    Ty też?
    DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika jeśli się wie jak go
    użytkować. Kłopot mają jedynie tacy jak ja, czyli spędzający 80%+ czasu
    w mieście - tylko wtedy faza czyszczenia filtra może cię zastać pod
    domem - wtedy rundka po osiedlu i DPF jest czysty :).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 37. Data: 2010-08-27 08:24:33
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :)

    a jakie są Twoje odczucia co do twardości zawieszenia w L3 w porównaniu do
    L2, nadal jest wygodnie ale bardziej sprężyście czy już "po niemiecku"?

    brat

  • 38. Data: 2010-08-27 09:16:10
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > a jakie są Twoje odczucia co do twardości zawieszenia w L3 w porównaniu do
    > L2, nadal jest wygodnie ale bardziej sprężyście czy już "po niemiecku"?

    Nie jest najgorzej, ale l3 jest wyraznie twardsza i na syfnych drogach moze to
    byc irytujace. IMHO jest duzo twardsza niz passat b6 z silnikiem 2.0tdi 140 km.

    > brat

    Pzdr
    Luca

  • 39. Data: 2010-08-27 09:45:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpisać:

    > Ty też?
    > DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika jeśli się wie jak go

    Znaczy nie trzeba dolewać koszmarnie drogich preparatów, nie jest traktowany
    po małym przebiegu jako część eksploatacyjna i to cholernie droga?

  • 40. Data: 2010-08-27 09:54:03
    Temat: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję=?ISO-8859-2?Q?_=28=3F=29?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-27 08:02:41 Mirek Ptak

    > Dnia 2010-08-26 15:14, Cavallino napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Ty też?

    Ale co? Taki fakt. Dlatego nie rozumiem po co wypuszczali
    ten sam model z FAPem i bez FAPu, skoro trzymał te same normy.

    > DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika
    > jeśli się wie jak go użytkować.

    DPF tak -- FAP jest już bardziej upierdliwy.

    > Kłopot mają jedynie tacy jak ja, czyli spędzający 80%+
    > czasu w mieście

    To po co kupowałeś Diesla? ;)

    > - tylko wtedy faza czyszczenia filtra może cię zastać
    > pod domem - wtedy rundka po osiedlu i DPF jest czysty :).

    Też jeżdżę głównie po Wawie, ale w życiu nie wypalałem
    DPFu tlyko dlatego, że mi się cykl przepalania zaczął
    pod domem. :P

    --
    Pozdor Myjk