    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ludzie zwariowa?em, LaguneII kupuje (?)
    Date: Thu, 26 Aug 2010 18:42:14 +0200

    On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:
    > podobno ca?kiem sympatyczne samochody.

    Bo są. Sam mam LIIph1. Z drobnych uwag to:

    a) leje się do środka przez *za* szczelne odpływy w drzwiach.

    b) nawiew ma sterownik zrobiony przez jakiegoś ignoranta elektroniki.
    Zastanawiam sie czy przypadkiem kiedyś mi nie podpali samochodu :/

    c) Będziesz robił tuleje tylnej belki bez względu na ich stan aktualnie.
    Tylko nie kupuj dziadostwa, akurat ten element jest tani w Renault.

    d) Reszta jest *DROGA*.

    e) Autko ma bardzo fajny bajer: może wyłączyć zasilanie paliwem jesli
    spadnie ciśnienie na rampie. Więc robisz gaz do dechy, wyprzedzanie i
    trach w połowie miła pani poinformuje cię o fatalnej awarii kiedy
    bedziesz toczyl się prosto pod tira z przeciwnego pasa ...

    f) byle kto nie jest w stanie tego autka diagnozować. Wlicz więc w
    koszta podpinanie komputera.

    g) Szukaj ludzi robierających angliki w poszukiwaniu częsci. Sa
    śmiesznie tanie.

    h) Sprawdź intercooler czy przypadkiem coś go nie nadmuchalo jak
    balonik, wymiana to troche roboty nie licząc przyczyny nadmuchania.

    > Co Wy na to? Jakie s? Wasze opinie?

    Kupuj i ciesz się kiedy dresy w 10 letnich golfach będą coś mówić o
    autach na F okrecając swój urwany tlumik drutem ...