eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLozyskaRe: Lozyska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Lozyska
    Date: Wed, 13 Oct 2010 15:37:57 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <i9423n$bto$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1286977078 11257 213.180.130.18 (13 Oct 2010 13:37:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 13:37:58 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 109.243.224.103, 10.174.28.53
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.13)
    Gecko/20100914 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.5.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:27215
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:6a48.00000026.4cb48576@newsgate.onet.pl...
    > >> Ktos wie jak to sie uszczelnia - zwykly jeden simering ? Nie za
    > >> malo, gdy jest ryzyko zalania silnika pod napieciem w koncu ?
    > >>
    > > Jest wiele typów uszczelnień. Od sznura azbestowego, poprzez
    > > bardzo dobre cierno
    > > oporowe. Po konstrukcje w których nie ma żadnych uszczelnień a
    > > silnik z pompą
    > > jest zalany od środka tym co pompuje.
    >
    > To pompka podobna do
    >
    http://saga.ofertyfirm.com.pl/o_43742_Obiegowa+pompa
    +bezd%B3awnicowa+Wilo+Star+RSG/Obiegowa+pompa+bezd%B
    3awnicowa+Wilo+Star+RSG.html
    >
    > Nie wiem czy bym sie odwazyl dac kiepskie uszczelnienie i ryzykowac
    > zalanie silnika i czesci pod napieciem.
    > Raczej jakies potrojne uszczelki.
    >
    > Ale ta faktycznie jest bezdlawnicowa, co budzi moja dalsza
    > ciekawosc - jak oni to zrobili ?
    > Dobrze izolowany drut w silniku, szczelna komora na wirnik czy
    > jakies magnetyczne sprzezenie ?
    >
    > > Dlaczego ciszej ze smarem. Bez smaru
    > > obraca się metal po metalu. Ze smarem metalowe elementy przestają
    > > się dotykać.
    >
    > Ale dlaczego ciszej po wyjeciu zuzytego lozyska z korpusu ?
    > Przeciez skoro zuzyte, to dotykanie metali, nawet wprasowanego w
    > korpus, gorsze niz w nowym tez wprasowanym w korpus.
    >
    > J.
    >
    Jest ciszej bo ręka tłumi drgania i nie ma obudowy robiącej za głośnik.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: