  • 11. Data: 2009-08-30 18:18:08
    Temat: Re: [zdjecia] Londyn
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    > Trochę nie za bardzo przekonany jestem do takich zdjęć jakich miliardy się
    > robi co roku, ale z drugiej strony miejsce z pewnością interesujące.
    > Zapraszam zatem na spacer po kolorowym Londynie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    >
    > Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także
    > dwuwierszowe.

    Dobre - fajne kompozycje,
    ale ta hadeerowszczyna i mocne kolory troche porazaja
    - zupelnie jakbys komus uzasadnial wydatek
    na ta wycieczke, bo "foty wyszly super cacy".
    ---

  • 12. Data: 2009-08-30 18:41:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    greenman pisze:
    > Dobre - fajne kompozycje,
    > ale ta hadeerowszczyna i mocne kolory troche porazaja
    > - zupelnie jakbys komus uzasadnial wydatek
    > na ta wycieczke, bo "foty wyszly super cacy".

    Powinienem na złość canonowi zrobić wszystko burofioletowe z przepalonym
    niebem. Najlepsze, że większość kadrów musiałem robić trzymając aparat
    do góry nogami, bo na niebie świeciła wielka włochata kometa.
    Ale już pozamiatane, bo raz, że dosłownie odkurzaczem po otwarciu komory
    obiektywu, dwa - moja nowa miłość ma na imię Ola ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-08-30 19:41:51
    Temat: Re: Londyn
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 30 Sie, 20:41, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

    Ty się tak nie ciesz, bo w zasadzie to on jest olek :P

  • 14. Data: 2009-08-30 20:10:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:

    > Ty się tak nie ciesz, bo w zasadzie to on jest olek :P

    Olek jest czarny ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 15. Data: 2009-08-30 21:26:48
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/23/5.htm
    tu chyba trzeba jakiegoś HDR-a zrobić, bo nie za dobrze to wygląda.

    Dosyć miło się ogląda, czasami przeszkadza nasycenie kolorów (połowa
    byłaby dobrze) - przeszkadza przeważnie na twarzach (no chyba że
    wszyscy na zdjęciach pochodzą z Indii).

    Pozdrawiam
    Les

  • 16. Data: 2009-08-30 21:37:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Les pisze:
    > Witam,
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/23/5.htm
    > tu chyba trzeba jakiegoś HDR-a zrobić, bo nie za dobrze to wygląda.

    Tylko to już jest z 4 kawałków (panorama). Jakby to było za eurasy, to
    pewnie, a tak pamiątka tylko...

    > Dosyć miło się ogląda, czasami przeszkadza nasycenie kolorów (połowa
    > byłaby dobrze) - przeszkadza przeważnie na twarzach (no chyba że
    > wszyscy na zdjęciach pochodzą z Indii).

    I z Afryki, kontynentu oraz zza oceanu :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /srebrne przeboje są niefajne, a brązowych to w ogóle nie da się słuchać/

  • 17. Data: 2009-08-31 05:16:00
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > się robi co roku, ale z drugiej strony miejsce z pewnością interesujące.
    > Zapraszam zatem na spacer po kolorowym Londynie:

    Fajne, niektore nawet bardzo. Szczegolnie kompozycyjnie, bo jednak kolory
    czasem doslownie raza.
    Co ciekawe efekt mocno zalezy od monitora - mam taki, na ktorym nie da sie
    tych zdjec ogladac, za to na innym (duzo wiekszym, choc oba TN) jest
    zupelnie OK, przy okazji zupelnie znika wrazenie nadmiaru detali.

    k,

  • 18. Data: 2009-08-31 07:12:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Tylko to już jest z 4 kawałków (panorama). Jakby to było za eurasy, to
    > pewnie, a tak pamiątka tylko...

    > I z Afryki, kontynentu oraz zza oceanu :)

    Brytyjczycy siedzą w Hiszpanii i Polsce

  • 19. Data: 2009-08-31 11:09:53
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    >
    > Wszystko z g9, z rawa, niektóre zdjęcia to panoramy z ręki, także

    A jakies normalne tez zrobiles? ;)
    Zwykle miales bardzo wywazone zdjecia, a tutaj, albo krzywa architektura,
    albo obciete wiezyczki, albo calosc wyglada, jakby wlasnie burza byla, a do
    tego jeszcze wszystko rozowo-czerwone i daje po oczach. I jeszcze
    niebiesko-pojechane niebo. Jakas impreza byla i teraz chodzisz w ciemnych
    okularach, czy monitor sie psuje?

    MARC

  • 20. Data: 2009-08-31 11:40:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Grochocki pisze:
> [...]
    > tego jeszcze wszystko rozowo-czerwone i daje po oczach. I jeszcze
    > niebiesko-pojechane niebo. Jakas impreza byla i teraz chodzisz w ciemnych

    Tak wizja po prostu. Dlaczego w kółko mam robić ładnie? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../