  • 1. Data: 2012-10-22 16:48:14
    Temat: Lokalizacja w Samsungu SGH-J700?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Czy jest jakiś sposób żeby w telefonie Samsung SGH-J700 włączyć
    wyświetlanie lokalizacji? Telefon z Plusa, ze zdjętym simlockiem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2012-10-22 22:49:45
    Temat: Re: Lokalizacja w Samsungu SGH-J700?
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-10-22 16:48, Big Jack wrote:
    > Czy jest jakiś sposób żeby w telefonie Samsung SGH-J700 włączyć
    > wyświetlanie lokalizacji? Telefon z Plusa, ze zdjętym simlockiem.

    Musisz przejsc na zakres 2.generacji, czyli w ustawieniach zmienic
    zakres sieci z Automatic na GPRS/2G. No i w wiadomościach ustawić kanał
    informacyjny na 50.

  • 3. Data: 2012-10-23 11:57:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .aioe.org
    *marlod* napisał(-a):

    > Musisz przejsc na zakres 2.generacji, czyli w ustawieniach zmienic
    > zakres sieci z Automatic na GPRS/2G. No i w wiadomościach ustawić
    > kanał informacyjny na 50.

    Przy wyborze ręcznym mam do wyboru Era, Plus, Orange, Play. GPRS nie ma.
    Ale włączyłem kanał 50 i działa. Dzięki. Czy ten kanał 50 jest
    uniwersalny, dla wszystkich operatorów jednakowy dla wyświetlania
    lokalizacji?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-10-23 22:09:20
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > Ale włączyłem kanał 50 i działa. Dzięki. Czy ten kanał 50 jest
    > uniwersalny, dla wszystkich operatorów jednakowy dla wyświetlania

    Tak, aczkolwiek dziwne rzeczy czasem pokazuje.

    --
    Grzexs