  • Data: 2016-03-24 16:18:27
    Temat: Re: Lokalizacja przez GSM
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    > Z tym, ze do tego handoveru, to chyba moc sygnalu jest wykorzystywana ?

    Powody są 3, słabnący sygnał gdy ma lepszy z innego BTSa, jest za daleko
    (TA bliski limitowi) lub przeciążenie sektora BTS.

    > Czy system/telefon trzyma TA do innych widocznych BTS ?

    Musi, inaczej traciłby czas na ustalenie parametrów na kanale serwisowym
    (BCCH o ile pamiętam), a to w trakcie połączenie jest niepożądane.
    Pamiętam monitory które można było aktywować w nokii i którym siemensie
    i tam parametr TA był dla każdego BTSa do którego telefon miał dostęp.

    > Nie wiem, trudne by to chyba bylo bez wczesniejszej i regularnej
    > komunikacji z nimi.

    Komórka co określony czas i tak komunikuje się z siecią.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html