  • 1. Data: 2010-06-18 20:39:02
    Temat: Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Nabylem na Allegro uzywana mysz bezprzewodowa Logitech LX8. Od trzech lat
    intensywnie uzytkuje poprzedniczke: LX7 i jestem z niej niezmiernie
    zadowolony (precyzyjna, kilka miesiecy pracuje bez ladowania akumulatorow
    AA). Niestety po wyciagnieciu LX8 z koperty spotkalo mnie niemile
    zaskoczenie: mysz nie dziala pod Fedora 13 oraz Kubuntu 10.04. LX7
    pracowala "out of box". Dorwalem komputer kontrolowany przez Windowsa XP,
    niestety rowniez i tu nie dziala, choc system odnajduje nowe urzadzenie i
    instaluje do niego sterownik. Sprzedawca kaze zainstalowac aplikacje
    Logitecha, cos wyklikac i nacisnac "Connect" na myszy. Czemu mysz nie
    pracuje od razu po wlaczeniu? Zakladajac, ze komplet jest sprawny
    (sprzedawca dosc "zasluzony" na Allegro) - dostalem odbiornik do innego
    modelu (oznaczenie fabryczne jest zatarte) i Windowsowy sterownik potrafi
    go na chwile "przestroic"?

    Probowalem skorzystac z odbiornika dolaczonego do LX7, niestety bez
    oczekiwanych rezultatow. Podobniez nowy USB Dongle nie obsluguje starej
    myszy.
    lsusb podaje ID 046d:c50e Logitech, Inc. MX-1000 Cordless Mouse Receiver
    dla obydwu odbiornikow.

    Przypuszczam, ze zestaw fabryczny nie sprawia takich problemow...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-06-19 07:22:23
    Temat: Re: Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 22:39:02 +0200, astro napisał(a):

    > i nacisnac "Connect" na myszy

    A zrobiłeś to? Każdy zestaw bezprzewodowy wymaga jednorazowego uzgodnienia
    kodu.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2010-06-19 13:08:53
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 09:22:23 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > A zrobiłeś to?

    Wielokrotnie. A wymagana jest do tego instalacja pakietu Logitech SetPoint?
    Po tej operacji mozna przeniesc odbiornik na inny komputer (w domysle: ten
    sam, tylko dzialajacy pod Linuksem) i pracowac bez ponownego uzgadniania?

    > Każdy zestaw bezprzewodowy wymaga jednorazowego uzgodnienia kodu.

    LX7 w miejscu "Connect" posiadal przycisk "Reset". Dziala od razu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-06-19 14:27:50
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
> [...]
    > instaluje do niego sterownik. Sprzedawca kaze zainstalowac aplikacje
    > Logitecha, cos wyklikac i nacisnac "Connect" na myszy.

    afair to sie robilo tak
    http://unitstep.net/wordpress/wp-content/uploads/200
    8/04/logitech-setpoint-connect-utility.png
    dopiero to przypisuje nowy odbiornik do myszy 'na stale'

  • 5. Data: 2010-06-19 15:05:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 15:08:53 +0200, astro napisał(a):

    > A wymagana jest do tego instalacja pakietu Logitech SetPoint?
    IMO nie.

    > Po tej operacji mozna przeniesc odbiornik na inny komputer (w domysle: ten
    > sam, tylko dzialajacy pod Linuksem) i pracowac bez ponownego uzgadniania?
    Nie wiem, nie próbowałem :)

    > LX7 w miejscu "Connect" posiadal przycisk "Reset". Dziala od razu.
    Mój komplet Logitecha wymaga po kolei:
    1. naciśnięcia przycisku Connect na odbiorniku.
    2. naciśnięcia przycisku Connect na myszy.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-19 16:36:59
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 17:05:23 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Mój komplet Logitecha wymaga po kolei:
    > 1. naciśnięcia przycisku Connect na odbiorniku.
    > 2. naciśnięcia przycisku Connect na myszy.

    Dziekuje, mysz dziala :)

    Konieczne bylo docisniecie olowkiem przycisku w odbiorniku
    www.allegromat.pl/images/img07_allegroimg_pl_photos_
    oryginal_10_88_36_79_1088367996_1
    oraz Connect w myszy. Ustawienia przypisywane sa na stale do odbiornika,
    nie ma koniecznosci ponownej konfiguracji na innych komputerach. Kubuntu
    "samo z siebie" obsluguje nawet dodatkowe przyciski (Wstecz, Dalej w
    przegladarce).

    Przepraszam, przyznaje, ze nie szukalem wczesniej w sieci instrukcji
    obslugi do niej (w paczce niestety jej zabraklo). Kierowalem sie jedynie
    doswiadczeniami z LX7.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info