  • 1. Data: 2010-06-18 07:47:48
    Temat: Manta MM1500 -> PC?
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr>

    Witam,
    dostalem w "spadku" glosniki Manta MM1500 (czarna wersja). Ogolnie sprawne,
    tylko nie wiem jak je podlaczyc do PC'ta.

    Oczywiscie probowalem roznych kombinacji (za kazdym razem opcja TEST) ale
    ... poleglem.

    Screen w zalaczeniu. Bede wdzieczny za podpowiedzi.

    http://img9.imageshack.us/img9/8482/mantaaaaaaa.jpg

  • 2. Data: 2010-06-18 08:32:05
    Temat: Re: Manta MM1500 -> PC?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-18 09:47, Pytanie pisze:
    > Witam,
    > dostalem w "spadku" glosniki Manta MM1500 (czarna wersja).

    no tak, białe się łączy inaczej niż czarne

> [...]
    > ... poleglem.
    >
    > Screen w zalaczeniu. Bede wdzieczny za podpowiedzi.

    Kurteczka gdzieś posialem czarodziejską kulę i niejak nie potrafię
    odgadnąć jakiego masz tego PC'ta, jakie tam masz wyjścia z karty dźwiękowej

  • 3. Data: 2010-06-18 10:11:13
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr>

    > Kurteczka gdzieś posialem czarodziejską kulę i niejak nie potrafię
    > odgadnąć jakiego masz tego PC'ta, jakie tam masz wyjścia z karty
    > dźwiękowej

    Poniewaz z reguly jestem osoba dosc skrupulatna, staram sie zawsze
    przygotowac wszystko od A do Z.
    W linku ktorym podalem jest screen z plyty glownej z rozpisanymi wy/we karty
    dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego od
    manty. Plyta to ASUS K8N.

    Dlatego napisalem o wersji czarnej, bo dokopalem sie do manuala od wersji
    bialej i nijak mi to nie rozjasnilo problemu - w sensie 2 glosniki dzialaja
    ale zmieniam/zamieniam wtyczki i siakos przy opcki TEST nie chce dzialac w
    ukladzie 5+1.

  • 4. Data: 2010-06-18 11:05:36
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-18 12:11, Pytanie pisze:

> [...]
    > dzwiekowej oraz recznie sporzadzony rysunek wyjsc z pudelka sterujacego od

    zapomniałes tylko napisać co to jest, nie każdy wie jak wyglada
    instrukcja płyty albo głosników

    no i gdzie tu jest problem ? masz wyjście na głośniki frontowe i tylne
    tu chyba nie ma filozofii żadnej ? suba jak też widać w twych
    skrupulatnie przygotowanych materiałach nie podłączysz bo plyta nie
    obsługuje

  • 5. Data: 2010-06-18 11:18:29
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-06-2010 o 12:11:13 Pytanie <x...@x...tr> napisał(a):

> [...]
    > dzialaja
    > ale zmieniam/zamieniam wtyczki i siakos przy opcki TEST nie chce dzialac

    Nie pokazałeś opisu gniazda nr 9 - jest na następnej stronie manuala razem
    z wiele wyjaśniającą tabelką.
    Patrz na konfigurację dla 6 głośników.

    Narzuca się następujące rozwiązanie:

    komputer Manta
    7 front/csstereo
    4 surround
    9 ce/sw

    Resztę załatwić powinien panel sterowania układu dźwiękowego - tam gdzieś
    powinno się wybierać tryb pracy wyjść i liczbę głośników.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2010-06-18 11:20:04
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-06-2010 o 13:05:36 ApanasBudriszko <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tu chyba nie ma filozofii żadnej ? suba jak też widać w twych
    > skrupulatnie przygotowanych materiałach nie podłączysz bo plyta nie

    Obsługuje, obsługuje - zapomniało mu się zeskanować kawałka następnej
    strony...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2010-06-18 11:30:43
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr>

> [...]
    >
    > Resztę załatwić powinien panel sterowania układu dźwiękowego - tam gdzieś
    > powinno się wybierać tryb pracy wyjść i liczbę głośników.

    O kurcze .. faktycznie :( umknela mi nastepna strona manuala.

    Slawku - wielkie dzieki za rozpiske, po poludniu sprawdze.