  • 11. Data: 2012-05-21 14:02:03
    Temat: Re: Lodz - Venezia - Wasze opinie
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-05-21 13:38, J.F pisze:

    > Obowiazkowo we wloszech brac bilet przy wjezdzie na autostrade i
    > pilnowac, bo sobie zastrzegaja ze w razie zgubienia licza od poczatku
    > autostrady - a to moze byc sporo drozej - choc Tarvisio-Wenecja to chyba
    > i tak maksymalny odcinek.

    Warto się też przygotować na nietypowe formy pobierania opłaty. To
    znaczy ogólnie typowo - gotówka. Z tym, że nie ma takiego pionowego
    okienka do włożenia monet, natomiast wisi na ścianie taki koszyk w
    formie połowy stożka skierowany ostrym końcem w dół. Gdybym nie widział,
    jak facet przede mną wrzuca tam garść drobniaków, to nie wiedziałbym, co
    mam zrobić ;)

    Podzr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2012-05-21 14:52:10
    Temat: Re: Łódź - Venezia - Wasze opinie
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 21.05.2012 11:46, Cavallino napisał(a):
    > przez DK1, S1, potem Cieszyn, Zilina
    Ktoś poleca A4 -> A1, choć jeszcze nie gotowa i nie znam tej drogi, to
    znam DK1 i to może być dobra podpowiedź. Na DK1 remonty/zwężki: Tychy,
    Pszczyna, Goczałkowice. W dzień kicha, w nocy normalnie było by znośnie,
    ale teraz jeszcze dodatkowo przez dwie noce mają coś OIDP w Pszczynie
    wahadłowo jednym pasem puszczać...

    A w przyszłym roku (miało być końcem tego, ale już wniesiono o
    przesunięcie terminu) dojdzie jeszcze wariant do rozważenia: zamiast
    Cieszyna przez Żywiec (S69)...

    To tak dla pełniejszego obrazu ;)

    Pozdrawiam!
    /Ramok

  • 13. Data: 2012-05-21 15:47:22
    Temat: Re: ??d? - Venezia - Wasze opinie
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    R. wrote:

    > [...]
    >
    > Że jak? Przecież ta droga nie jest gotowa, to którędy ma niby jechać?
    > Bo chyba nie z A1 przez Żory do Cieszyna :)
    >
    > Chyba że A4->A1->Wodzisław, DK78 na Chałupki, tak?

    Wlasnie tak.
    Autostrada jest do wezla Swierklany. Potem masz 30km przez Wodzislaw i
    Chalupki do czeskiej D1.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2012-05-21 17:44:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 21 May 2012 11:37:24 +0200, Trx napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czeka mnie na dniach trasa samochodem do 3,5t Łódź - Wenecja
    >
    > Prosze o Wasze opinie jak najlepiej pokonac te trase, jakimi drogami, jakich
    > kosztów sie spodziewac, gdzie najtaniej bedzie sie przespac, jakie winiety,
    > jaki kanal cb i inne wazne sprawy.

    Kiedy wyjeżdżasz ? Na dniach ma byc oddana A1 na odcinku Pyrzowice-Wieszowa
    więc z DK1 za Siewierzem na S1 kierunek Pyrzowice później A1 (bezpłatna)
    od Pyrzowic do Świerklan i dalej DK78 do Chałupek.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2012-05-21 18:12:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" napisał w wiadomości
    R. wrote:

    >Wlasnie tak.
    >Autostrada jest do wezla Swierklany. Potem masz 30km przez Wodzislaw
    >Chalupki do czeskiej D1.

    Z tym ze jest jeszcze droga 81 spod Katowic do Żor, przez Mikołow, o
    ile pamietam to w calosci 4-ro pasowa i tylko na fryzjerow trzeba
    uwazac.

    Jest sens ciagnac A4 ?
    No chyba ze ktos ma buty ciezkie a portfel lekki..

    J.

  • 16. Data: 2012-05-21 18:36:06
    Od: "Trx" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy wyjeżdżasz ? Na dniach ma byc oddana A1 na odcinku
    > Pyrzowice-Wieszowa
    > więc z DK1 za Siewierzem na S1 kierunek Pyrzowice później A1 (bezpłatna)
    > od Pyrzowic do Świerklan i dalej DK78 do Chałupek.

    W czwartek

    Pozdro!

  • 17. Data: 2012-05-21 19:39:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trx" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Tak,
    >
    > Winieta na Czechy to 15 euro

    Pisałem o słowackiej.
    Przez Czechy masz gorszą drogę i jeszcze dodatkowo wpadasz w korki w
    Wiedniu.

    > Winieta Austria 8euro
    >
    > Ale na jaki okres?
    > Naklejamy je na przednia szybe po prawej? Jak potem bezstresowo je zdjąc?
    >
    > Paliwo podobno najtaniej tankowac w Austrii (diesel)
    >
    > W Austrii nie wolno uzywac CBradia, trzeba miec tyle malizelek
    > ostrzegawczych ile jest osob w aucie.

    Nie, wystarczy tyle ile ma zamiary wyjść na drogę.
    A na upartego nie musisz mieć żadnej, konwencja wiedeńska.

    > Jade odebrac przesylke, nie na zwiedzanie, takze staram sie ograniczyc
    > koszty, ale spac w aucie nie chce, jakis motel z lozkiem musi byc.

    Ale jak będziesz spał po drodze, a nie pod Wenecją, to musisz mieć 2
    noclegi.

  • 18. Data: 2012-05-21 19:42:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Z Lodzi to masz chyba dylemat - przez Slowacje (Zylina-Bratyslawa) czy
    > przez Czechy.
    > Chyba lepiej Czechy, ale sprawdzilbym przed wyjazdem ktore drogi w ruchu,
    > a ktore w remoncie.
    > Jak przez Czechy, to ja z przyzwyczajenia jade przez Mikulov.

    Koszmar.
    Stare betonowe autostrady puk-pk, potem zwykła koszmarna droga przez
    Mikulov....

  • 19. Data: 2012-05-21 20:11:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 21 May 2012 18:36:06 +0200, Trx napisał(a):

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W czwartek
    >
    > Pozdro!

    No to nici z A1 na odcinku Pyrzowice Wieszowa, przecięcie wstęgi ma być za
    tydzień 28 maja.

  • 20. Data: 2012-05-21 22:53:15
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Trx wrote:
> [...]
    > jakich kosztów sie spodziewac, gdzie najtaniej bedzie sie przespac,
    > jakie winiety, jaki kanal cb i inne wazne sprawy.

    ja wiem ze to NTG ale jak jedziesz w celach turystycznych to tanie linie
    lotnicze wydaja sie bezkonkurencyjne. Za lot do TREVISO placilem 75zl od osoby
    w 1 strone. Mozna zejsc nawet do 50zl rezerwujac wczesniej i majac szczescie.

    Lot jakby troche szybszy, wygodniejszy, lecisz 800km/h a zaden fotoradar ani
    policjant nie bedzie psul wycieczki, widok na alpy wynagrodzi brak pedalu gazu
    pod stopa :)

    Nocleg polecam obok Wenecji oczywiscie.