  • Data: 2010-05-27 15:17:56
    Temat: Re: Lodowka samochodowa...
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4bfe666b$1@news.home.net.pl...
    > Jesli to hotel w Turcji czy innym Egipcie to sie zgadza. Tyle tylko,ze
    > odejmij od tych gwiazdek tak z poltorej, dwie, wtedy wyjdzie Ci standard
    > europejski.

    Nie - w Meksyku. Te 5* bylo na poziomie, albo i powyzej sredniej
    europejskiej. Np. zadnym hotelu nie mialem szafy, gdzie zmiescilaby sie
    (mowie powaznie) cala moja garderoba, gdybym ja zabral z domu ;-)
    W ramach all inclusive byly np. slimaki we francuskiej restauracji, a trunki
    bardzo markowe (gin-Beefeater, wodka - Absolut itd) oraz... room service
    (22h/dobe). Nie mowiac o "kaciku" dla dzieci, gdzie mozna bylo na kilka
    godzin zostawic malucha pod opieka, ktory zwieral... kawalek aquaparku, ze
    zjezdzalniami, statkiem piratow itp, bezplatnych sportach wodnych, silowni,
    2 kortach, boiskach do siatki i kosza i mini golfie...

    > Pitolisz. Sprobuj po 21 w bardzo turystycznej miejscowosci pt. Riva del
    > Garda kupic pieluszki. Nie kupisz nawet piwa (poza barami hotelowymi) o
    > tej porze.

    To byla ironia w odpowiedzi, ze przeciez wszystko mozna zawsze kupic na
    miejscu.

    --
    Axel